Terug

Telenet one met 6 gsm nummers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: Telenet

06/11/2021

Beste,Een aantal maanden geleden deed ik de overstap van Orange naar Telenet omdat het ONE product mij wel aansprak. Wij zijn een gezin met 4 kinderen waarvan op het moment van afsluiten er 2 met een prepaid sim kaart werken. Het was wel de bedoeling om op korte termijn die 2 ook op te nemen in het abonnement. Op hun site zag ik toen (en nu trouwens ook nog) staan dat er 1 mobiel nummer inbegrepen is in ONE en dat je nog 5 nummers kan toevoegen, ideaal voor onze situatie dus. Nu blijkt echter dat je maar maximum 5 nummers kan hebben terwijl ik alle 2 mijn kinderen van prepaid naar abonnement wil overzetten en dan uiteraard ook met onbeperkt gebruik (vooral die data wordt door de kinderen veel gebruikt). Als je verder gaat zoeken op hun site zie je inderdaad dat er maar maximum 5 nummers in ONE kunnen zitten. Als je op dit moment echter naar hun site gaat zie je nog steeds staan dat er 1 nr inbegrepen is en je er 5 kan teovoegen ( https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/).Eerder heb ik ook al een geschil gehad omdat mij zowel via whatsapp (kan er screenshots van bezorgen) , als via telefoon (2 verschillende personen) gezegd was dat ik in plaats van een aanrekening een factuur kon krijgen. Op een aanrekening staat namelijk geen BTW nummer. Achteraf blijkt dit helemaal niet mogelijk en ik ontvang nu dus gewoon een aanrekening, zonder uitsplitsing van de verschillende producten en BTW en ook zonder vermelding van mijn BTW nummer.Bij Orange, waar we internet tv en gsmnummers hadden, was dit wel mogelijk en dit was dus ook 1 van mijn vereisten voor de overstap. Achteraf gezien had ik dus beter 2 abonnementen bij Orange bij genomen.Met vriendelijke groet,Philip Jordens

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. J.

08/11/2021

Klantennummer: 1144298892 Beste mijnheer Jordens, Bij deze wil ik u bedanken voor het aangename telefoongesprek van 8 november 2021. Met vriendelijke groeten, Sanne Vande Bergh TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform