Beste,Een aantal maanden geleden deed ik de overstap van Orange naar Telenet omdat het ONE product mij wel aansprak. Wij zijn een gezin met 4 kinderen waarvan op het moment van afsluiten er 2 met een prepaid sim kaart werken. Het was wel de bedoeling om op korte termijn die 2 ook op te nemen in het abonnement. Op hun site zag ik toen (en nu trouwens ook nog) staan dat er 1 mobiel nummer inbegrepen is in ONE en dat je nog 5 nummers kan toevoegen, ideaal voor onze situatie dus. Nu blijkt echter dat je maar maximum 5 nummers kan hebben terwijl ik alle 2 mijn kinderen van prepaid naar abonnement wil overzetten en dan uiteraard ook met onbeperkt gebruik (vooral die data wordt door de kinderen veel gebruikt). Als je verder gaat zoeken op hun site zie je inderdaad dat er maar maximum 5 nummers in ONE kunnen zitten. Als je op dit moment echter naar hun site gaat zie je nog steeds staan dat er 1 nr inbegrepen is en je er 5 kan teovoegen ( https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/).Eerder heb ik ook al een geschil gehad omdat mij zowel via whatsapp (kan er screenshots van bezorgen) , als via telefoon (2 verschillende personen) gezegd was dat ik in plaats van een aanrekening een factuur kon krijgen. Op een aanrekening staat namelijk geen BTW nummer. Achteraf blijkt dit helemaal niet mogelijk en ik ontvang nu dus gewoon een aanrekening, zonder uitsplitsing van de verschillende producten en BTW en ook zonder vermelding van mijn BTW nummer.Bij Orange, waar we internet tv en gsmnummers hadden, was dit wel mogelijk en dit was dus ook 1 van mijn vereisten voor de overstap. Achteraf gezien had ik dus beter 2 abonnementen bij Orange bij genomen.Met vriendelijke groet,Philip Jordens