Terug

Telenet ging de easyswitch in orde maken, maar blijf facturen van Orange krijgen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Telenet

03/01/2024

Besteop 31/10 werd door Telenet alles bij mij thuis geïnstalleerd. Ze zouden ook de easyswitch van bij Orange in orde maken. Van 2/11/23 zitten we ook met onze mobiele abonnementen bij Telenet en sinds die dag zitten we dus met tv, internet en telefonie bij hen. Tot op heden ontvang ok nog facturen van Orange. Voor de maand december werd er ook aangerekend. Telenet deed dus niet wat het beloofde.Verder heb ik reeds enkele malen met telenet gebeld omdat onze diensten niet naar behoren werken:- zo kunnen beide mobiele nummers geen 4G/5G gebruiken wanneer er een telefoongesprek bezig is. - ook vallen telefoongesprekken na enkele minuten gewoon uit.Telenet beloofde dit op te lossen, maar dat hebben ze tot op heden nog niet gedaan.

Berichten (2)

Telenet

Naar: G. B.

09/01/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=U87DyyVGqUYZ8UoorGYlUfodZ4K7e3AWRQByOTkyDb989Dy9%2BTENwjN6SxHaJqSxneExT1CVE2QWB2NIbdvA44oMFFUUUB

G. B.

Naar: Telenet

09/01/2024

Wat bedoelt u? De link is niet te openen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform