Terug

telemarketing lidmaatschap test-aankoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Testaankoop

17/10/2024

All enige tijd ontvang ik mobiele telefoontje van Test-aankooop om lid te worden van Test-aankoop, elke keer meld ik dat ik reeds lid ben. Vandaag weer een telefoontje gehad, elke keer wordt mij beloofd dat ze mij zullen schrappen echter blijft ik telefoontje krijgen ik heb het er helemaal mee gehad. Ik sta op de DNCM lijst of ook wel gekend als de Bel-me-niet-meer-lijst, jullie respecteren deze lijst niet, als ik nog een telefoontje ontvang in poging tot het verkopen van een test-aankoop abonnement dat ik reeds heb, zeg ik mijn abonnement op en maak in GDPR aanvraag om all mijn gegevens te wissen. Ik zal ook een klacht indienen bij de FOD economie.

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: D. C.

18/10/2024

Beste abonnee, Geachte heer Casteleyn, Het spijt ons te horen dat je zo'n negatieve ervaring hebt gehad met onze diensten. We wensen ons te verontschuldigen voor het ongemak dat je hierdoor ondervonden hebt. Wij hebben je verzoek doorgegeven aan ons privacyteam, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken en hiervoor het nodige kan worden gedaan. Ze gaan je hierover zo snel mogelijk terug contacteren. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

D. C.

Naar: Testaankoop

17/01/2025

Ik en nu vandaag weer gebeld, zoals beloofd mag mijn abonnement opgezegd worden.

Testaankoop

Naar: D. C.

22/01/2025

Beste heer, Mijnheer Casteleyn, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en willen je bedanken voor je geduld. Je dossier/vraag werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform