Enkele weken terug een brief ontvangen van Fluvius voor aansluiting digitale meter. Onmiddellijk telefonisch contact opgenomen en uitgelegd dat ik zonnepanelen heb. Dit zou aangepast worden om de meter later te plaatsen. Vandaag een aangetekende zending ontvangen van TEAPlus. Hierin staat dat ik geen contact zou opgenomen hebben. Hoewel ik bij de vorige brief onmiddelijk telefonisch contact heb opgenomen. Nu opnieuw telefonisch contact opgenomen om uitleg te vragen . Ik kreeg een datum door , 3 febr 2025 voor plaatsing digitale meter. Werd doorverbonden met de technische dienst van TEAPLus . Na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die zou uitleggen waarom deze brief, maar die was alles behalve vriendelijk . Dreigende taal , maar geen uitleg.Nadien opnieuw telefonisch contact met Fluvius opgenomen waar er werd gezegd dat de meter pas geplaatst zou worden in 2025. Moest van Fluvius telefonisch TEAPlus contacteren om dit via mail te laten bevestigen. Weerom een medewerker die zeer onvriendelijk, tot roepen toe mij te woord stond maar geen duidelijk antwoord mocht ontvangen. Geen mail voor bevestiging enkel moest ik een datum voor plaatsing vastleggen. Als dienstverlenende firma vind ik dit ronduit schandalig dat de burger zo word afgescheept. Niet Fluvius maar de onderaannemer TEAPlus die hier over de schreef gaat.