Terug

Telefoon verbindingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

B. D.

Naar: Proximus

06/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [607691380]. Sinds juli 2022 werden mijn diensten (telefoonverbinding op mijn adres en omliggende woningen) onderbroken gedurende ondertussen twee jaar. Dit heeft geleid tot niet meer kunnen telefoneren in een straal van 20 meter rond mijn woning. Tientallen telefoongesprekken met commerciële en technische dienst van Proximus hebben tot niets geleid. In bijgevoegd schrijven kan u zien dat Proximus enerzijds erkent dat ze het probleem hebben veroorzaakt door de overstap naar Huawei te doen. Anderzijds leggen ze de oorzaak van het probleem bij de positie van mijn woning. Ik heb die nochtans niet verplaatst en kon tot voor twee jaar perfect bellen , zelfs binnenshuis. Ik kan op geen enkele manier de hulpdiensten bereiken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de week de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Een schadevergoeding is ondergeschikt aan de herstelling van het probleem. Proximus ziet een financiële tegemoetkoming als een oplosssing en laat mij achter met het probleem. Indien Proximus het probleem niet oplost wens ik een schadevergoeding ten belope van de maandelijkse premie die wij betaald hebben de afgelopen twee jaar voor een product dat niet werkt. Met vriendelijke groet, Dierckx Berlinda

Berichten (3)

Proximus

Naar: B. D.

23/07/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Dierckx Berlinda in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brenen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-07-06-12.00.23.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921010267189]

Proximus

Naar: B. D.

24/07/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Dierckx Berlinda in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-07-06-12.00.23.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921010289065]

Bemiddeling door Testaankoop 26 juli 2024

Proximus

Naar: B. D.

23/08/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klacht van mevrouw Dierckx intern doorverwezen met onze ombudsdienst.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-07-06-12.00.23.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011063749]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform