Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [607691380].
Sinds juli 2022 werden mijn diensten (telefoonverbinding op mijn adres en omliggende woningen) onderbroken gedurende ondertussen twee jaar.
Dit heeft geleid tot niet meer kunnen telefoneren in een straal van 20 meter rond mijn woning.
Tientallen telefoongesprekken met commerciële en technische dienst van Proximus hebben tot niets geleid. In bijgevoegd schrijven kan u zien dat Proximus enerzijds erkent dat ze het probleem hebben veroorzaakt door de overstap naar Huawei te doen. Anderzijds leggen ze de oorzaak van het probleem bij de positie van mijn woning. Ik heb die nochtans niet verplaatst en kon tot voor twee jaar perfect bellen , zelfs binnenshuis. Ik kan op geen enkele manier de hulpdiensten bereiken.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de week de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Een schadevergoeding is ondergeschikt aan de herstelling van het probleem. Proximus ziet een financiële tegemoetkoming als een oplosssing en laat mij achter met het probleem.
Indien Proximus het probleem niet oplost wens ik een schadevergoeding ten belope van de maandelijkse premie die wij betaald hebben de afgelopen twee jaar voor een product dat niet werkt.
Met vriendelijke groet,
Dierckx Berlinda