Terug

telefoon onderbroken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Proximus

03/09/2023

Onze telefoonlijn is onderbroken sinds 15/9/2023. Al meerdere telefoons gedaan maar niet verholpen. Ik vraag een dringende herstelling

Berichten (2)

Proximus

Naar: M. D.

21/09/2023

Geachte heer,mevrouwNa het telefonisch contact met de klant is het probleem opgelost.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-03-12.21.46.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001487308]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001487308]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. D.

21/09/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Roger Leo in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-03-12.21.46.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001487192]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001487192]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform