Terug

Telefoon noch televisie sinds dinsdag 24 oktober

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Proximus

14/10/2023

Volgens Proximus heeft die dinsdag, iemand tegen een kast van Proximus gereden. Ik heb meermaals gebeld. De eerste dagen bleek niemand iets te weten en stelden ze voor om een technicus te sturen, 2x. Voor niets, zij zijn zelfs niet op de afgesproken uren gekomen. Ik kreeg 2x een stand van zaken, sinds 8 dagen niets meer. Mijn dochter kan dit niet zelf behandelen.

Berichten (2)

Proximus

Naar: K. C.

17/10/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Katrien Coudijzer in behandeling heb genomen. We zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-14-07.33.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002312786]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002312786]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: K. C.

17/10/2023

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klant Katrien Coudijzer ondertussen telefonisch kunnen verder helpen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-14-07.33.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002312950]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002312950]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform