Terug

Telefonische info lijn kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: DPD Belgium

06/10/2021

Beste,Ik belde gisteren voor een algemene inlichting naar het nummer 070222222. Er is aangegeven dat de kosten 0.30 eurocent per minuut bedragen. ik heb na lang wachten (ze komen dan telkens met de melding dat het heel druk is) laat ons zeggen maximaal 2 minuten lang een vraag gesteld en GEEN antwoord gekregen op mijn vraag (die luidde of DPD in België instaat voor het afleveren van Hermes pakketten) dat wisten ze dus niet. Dan ingelegd en meteen een bericht ontvangen van telenet dat ik hiervoor 5.33 euro aangerekend krijg.Ik ben het ermee eens om te betalen voor de tijd dat ik met de onwetende telefoniste gesproken heb, maar niet voor de door DPD zelf veroorzaakte lange wachttijd, die dus 16 minuten bedroeg volgens mijn berekening.....Het kan toch niet zijn dat zo'n bedrijf meer geld gaat verdienen door minder telefonistes aan te werven???? Dit is gewoon misdadig.

Berichten (1)

K. K.

Naar: DPD Belgium

24/10/2021

Graag reactie!!!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform