Terug

Telefonisch quasi onbereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Keytrade Bank

22/12/2023

Beste, Keytrade is een bank die voor de klant alleen telefonisch bereikbaar is en dat werkte inderdaad vroeger. Nu is de wachttijd absoluut onaanvaardbaar. onlangs kreeg een medewerker aan de lijn nà 40 min. wachtmuziek. Sinds een week doe ik dagelijks pogingen met, om organisatorische reden, max 20 min. wachten. Nà 6 dagen is het mij nog niet gelukt contact te leggen.Op een bericht naar de klantendienst kreeg ik een Email dat een antwoord tot 4 weken kan duren !

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: S. V.

03/01/2024

Geachte, De klant werd gecontacteerd en als er nog problemen zijn, zullen onze diensten een duplicata van de debetkaart bestellen.Met vriendelijke groetenDavid SacheQuality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.comSi vous n'etes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiele geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel:www.ombudsfin.be ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiele aangelegenheden.If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels:www.ombudsfin. be ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform