Terug

telefonisch gratis aangeboden product moet betaald worden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: My Collections bv

23/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 14/11/2024 werd ik telefonisch gecontacteerd 02/8831238 om GRATIS een kennismakingspakket Kristal Collectie te ontvangen. Ik stel echter vast dat we wel een pakket hebben mogen ontvangen echter wel met een factuur voor 22.90€. Nergens staat vermeld hoe we dit 'abonnement' kunnen stopzetten. Wij twijfelen er trouwens zeer sterk aan of deze collectie überhaupt echt kristal is. Daarom willen wij uitdrukkelijk kosteloos dit 'abonnement' opzeggen. U kunt ons een formulier toesturen waarmee wij uw pakket gratis kunnen terugsturen. Dit heeft geleid tot nutteloze verplaatsingen onzentwege, stress en ruzie binnen ons gezin. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30/11 te confirmeren dat ons 'abonnement' kosteloos is stopgezet en hoe wij het 'kristallen' ornament gratis kunnen terugsturen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: J. D.

25/11/2024

Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code@@REF_ID@a0b382caf4b10b772c@REF_ID@@ (klachtnummer: 11517516) Wij hebben het abonnement vanmevrouw Paszkowska (klant 397956)stopgezet. Zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen. Wij annuleren factuur994252. Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem vanmevrouw Paszkowska opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 23 november 2024 12:00 Aan: service@mycollections.com Onderwerp: telefonisch gratis aangeboden product moet betaald worden ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform