Beste, mijn nieuw kookvuur van smeg werkte met 1 kookplaat niet. Mijn vriend had de aansluiting gedaan, maar is geen elektricien, en mijn vader kende iemand die het ging oplossen maar vroeg mij eerst even met Smeg te bellen om zeker te zijn dat er geen productiefout was voor die kookplaat. Mijn vraag was of er iets fout kon aangesloten zijn of dat het misschien een productiefout kon zijn. De vrouw aan de telefoon zei onmiddellijk, dat het toestel nog onder garantie was en dat ze een technieker ging sturen. Ik ging hier niet voor aangerekend worden. (ik heb dit duidelijk telefonisch gevraagd of dat gratis was)Nu hoor ik dat dit toch aangerekend wordt, en hierbij ben ik dus niet akkoord, want dan had ik het anders opgelost. De factuur is ook 161.10 euro, voor iemand die hier nog geen 5 minuten geweest is. Ik vind dit echt bedriegerij, en voor zo een groot bedrijf niet kunnen. ik heb gebeld met Smeg dat ik niet akkoord was, en ze zeiden mij schriftelijk alles te vermelden, heb ik meermaals gedaan, maar Smeg zegt :Echter dient deze factuur betaald worden want het gaat over een eigen gebruik/installatiefout.Ik vind dit hun fout en dat ze hun personeel beter moeten opleiden. Ik kan niet opdraaien voor hun foutieve informering. Feedback Smeg: We kunnen wel een commerciële geste doen en een arbeidsloon crediteren maar voor de rest dient de diagnosekost wel degelijk betaald worden.bezoekkosten zijn 98.35 € voor iemand die in mijn regio zat, en die hier 5 minuten geweest is, arbeidsloon: 24.79, en dan nog administratiekosten: 10 €, met BTW inclusief dus 161.10 €.op elke reminder heb ik gezegd dat ik niet akkoord was met de factuur (datum factuur 24/4/2023), en nu vandaag krijg ik brief van incassobureau. Ik ben nog steeds niet akkoord, en ik vind dit echt niet kunnen van Smeg.