Terug

Telefonisch contact met Luminus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Luminus

09/05/2023

Na installatie (4 januari 2023) van een digitale gasmeter kreeg ik van Luminus kreeg ik een zware afrekening voor gas (3.000 €) factuur 31 maart 2023. Hierop werd een voorschot berekend van 756 €. Ik probeer Luminus telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat. Hebben jullie een telefoonnummer van Luminus waarop ze bereikbaar zijn. Het opgegeven telefoonnummers 078 150 210 en 02 302 20 50 wordt je steeds doorverwezen naar hun website.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform