Op 05 juli 2017 kocht ik voor mijn twee dochters een elektrische fiets bij Auto 5 te 2440 Geel, Antwerpseweg 81 c. Reeds van bij het begin doen zich (gelijkaardige) tekortkomingen voor. In de reclamefolder die Auto5 bij deze fietsen voorziet zou de autonomie van deze fietsen 150 km bedragen en daar voldoen deze helemaal niet aan. Gemiddeld kan de ene fiets geen 40km autonoom rijden en de andere amper 60km. Bovendien geven beide boordcomputers fout aan hoeveel spanning de batterij heeft. Aangezien na drie maanden Auto5 er niet in lukt om de fietsen te herstellen hebben mijn dochters gevraag om de problemen met U op te willen lossen.Mijn eerste dochter meldde dit persoonlijk bij Auto 5, waar haar gezegd werd dat het probleem gekend is en dat Auto5 haar ging contacteren zodra er nieuws was. Nadien werden nog telefonisch contacten genomen maar nooit werd het probleem opgelost.Mijn tweede dochter is met hetzelfde probleem naar Auto 5 gegaan . Ze kreeg een andere batterij maar ook de autonomie schoot veel te kort. Ze geraakt niet altijd terug van haar werk tussen Viersel en Geel. Ook haar boordcomputer geeft andere waarden aan. Telefonische contacten leverden bij haar geen oplossing. Haar fiets heeft een periode bij Auto5 gestaan maar het probleem werd ook niet opgelost.Bij mijn laatste contact gisteren met de firma Auto5 vernam ik nog eens dat er contacten waren geweest met de leverancier, een verhaal dat we eerder al hadden vernomen. Nog eens, bleek er geen oplossing voorhanden.Gezien wij nu meer dan 3 maanden op een oplossing hebben gewacht zijn wij noodgedwongen, U langs deze weg op de hoogte te brengen om U te verwijzen naar de garantiewetgeving uit 2004 mbt de verplichtingen van een professionele verkoper tav de consument die ons het recht geeft te stellen dat U niet in staat bent de fietsen op een correcte manier te herstellen en ik U enerzijds meedeel, dat ik mij met deze situatie niet kan verzoenen en anderzijds, vraag om de fietsen terug te willen betalen. In bijlage voeg ik de facturen, het kasticket samen met de gegevens uit de folder van Auto5.Mag ik U vriendelijk verzoeken schriftelijk te willen reageren voor woensdag 25 oktober 2017?