Terug

Tegoedbon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: Carrefour Belgium

11/09/2024

Beste Ik heb een bon gekregen van Carrefour Zemst en ze hebben me niet de juiste informatie gegeven. De medewerker vertelde me dat ik mijn bon tot eind 2024 kon gebruiken, waardoor ik de bon zonder controle in mijn portemonnee gestoken. Ik bezocht de winkel op 09/09 en ontdekte dat de bon een vervaldatum van 4/09 had. De medewerker hielp me niet en vertelde me dat uw geld niet meer geldig was en dat we u niets zouden teruggeven of verlengen. Het is 119,99 euro. Kunt u ervoor zorgen dat ik mijn geld kan gebruiken? Ik vind dit niet eerlijk omdat ik de verkeerde informatie heb gekregen. Als u me mijn geld niet terug kunt geven, moet ik het aan de media bekendmaken, wat ik persoonlijk niet leuk vind. Hoogachtend,

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: P. P.

12/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 12 sep 2024 10:53 CEST Beste klant,Via TestAankoop ontvingen wij uw opmerking over een bon die u via uw Carrefourwinkel in Zemst ontvingWeet dat u onze klantendienst rechtstreeks kan bereiken via onze website carrefour.be - klikken op klantendienst rechtsonder op de homepagina. Op die manier wordt er automatisch een dossier voor u geopend en kunnen wij alle relevante informatie binnen eenzelfde mailexchangedossier opvolgen. Zoals ook voor dit bericht waar helaas informatie mankeert.Om uw melding ten gronde te kunnen behandelen hebben wij volgende info nodig:-scan van het kasticket (leesbaar)-scan de promo/bon waar u naar verwijst-uw Carrefour BonuskaartnummerAlvast bedankt om ons dat te bezorgen - liefst met een persoonlijk dossier ingediend via s:support.carrefour.be/hc/nl/requests/newSteeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumJe aanvraag №1805078Onderwerp :@@REF_ID@943041aa886dc6c200@REF_ID@@Beschrijving :Beste klant,Via TestAankoop ontvingen wij uw opmerking over een bon die u via uw Carrefourwinkel in Zemst ontvingWeet dat u onze klantendienst rechtstreeks kan bereiken via onze website carrefour.be - klikken op klantendienst rechtsonder op de homepagina. Op die manier wordt er automatisch een dossier voor u geopend en kunnen wij alle relevante informatie binnen eenzelfde mailexchangedossier opvolgen. Zoals ook voor dit bericht waar helaas informatie mankeert.Om uw melding ten gronde te kunnen behandelen hebben wij volgende info nodig:-scan van het kasticket (leesbaar)-scan de promo/bon waar u naar verwijst-uw Carrefour BonuskaartnummerAlvast bedankt om ons dat te bezorgen - liefst met een persoonlijk dossier ingediend via s:support.carrefour.be/hc/nl/requests/newSteeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumNog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [LXW92P-V711J]

Bemiddeling door Testaankoop 27 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform