Terug

Tegoed wordt niet gebruikt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: ZALANDO

12/11/2023

Ik had nog een tegoed staan en heb daarmee een deel van de bestelling betaald (€136,05) omdat ik sowieso toch niet de hele bestelling zou houden (vaak zijn er bij tweedehandsstukken via Zalando scheuren, verkeerde maat, etc...) koos ik voor het overige bedrag achteraf betalen. In het verleden kreeg ik na de retour gewoon het teveel betaalde bedrag aan tegoed terug omdat ik nooit meer hield dan ik al betaal had.Nu heb ik voor €66.70 aan kleding gehouden, de rest werd retour gestuurd. Na bevestiging van de retour moet ik alsnog € 23,80 betalen.Na contact met Zalando zeggen ze nu dat hun systeem zelf kiest welke stuks betaald worden met tegoed en welke achteraf dus als je daar iets van houdt moet je alsnog betalen. Nergens is er te zien hoe dit berekend wordt dus dit lijkt gewoon een truc van hen om klanten hun tegoed niet te laten opgebruiken.Na meermaals contact met Zalando kwam er geen oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform