Beste. Afgelopen box die ik bestelde bij hellofresh werdt niet geleverd, na contact met de klantenservice kreeg ik mijn geld terug ALS TEGOED. Opzich geen probleem aangezien er op de website het volgende staat (en maak jullie geen illusies, ik heb niet zorgvuldig geselecteerd - dit is de enige informatie die te vinden is):[[ Q: Hoe gebruik ik mijn tegoed bij Hello Fresh?A: Wanneer je tegoed over hebt, kun je dat gebruiken voor een volgende bestelling. Het tegoed wordt wanneer je lid wordt van Hello Fresh automatisch toegepast. Geen zorgen, het is een flexibel lidmaatschap dat je elke week kunt pauzeren of stopzetten. ]]Dus ik dacht ik bestel een nieuwe box van dit tegoed, zodat ik maar 1 box hoef te betalen ipv 2, waarvan ik er 1 niet heb ontvangen.NA mijn bestelling zie ik dat het tegoed niet is gebruikt, dus bel ik de klantenservice die mij informeert dat het tegoed niet gebruikt kan worden als er korting word toegepast. Dit wordt natuurlijk niet verteld bij het eerdere statement. Wanneer ik vraag of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen op mijn rekening is dat allemaal niet mogelijk...Het lijkt mij idioot dat ik 2 boxen moet betalen, WAARVAN IK ER 1 HELEMAAL NIET HEB ONTVANGEN (een fout van jullie toedoen). dus naast dat ik die week geen eten had, mag ik alsnog gaan betalen. Graag mijn geld terug, dit zal geen groot probleem moeten zijn bij klarna. bedrag: (€51,39)