BesteEen geannuleerde box zorgde voor een tegoed van 41.78 euro op mijn account. Toen ik vervolgens een nieuwe box bestelde (nummer 10 al ondertussen, ik was een trouwe klant), blijkt dat het tegoed niet gebruikt werd. Ik bel de klantendienst. Hun uitleg? Aangezien er een korting actief was (automatisch natuurlijk, dat kan je niet per box kiezen op Hello Fresh), moest mijn tegoed wachten. Pech voor mij dus, want ik wist van niets! De man aan de telefoon zei lacherig Dat had mijn collega u moeten vertellen!. Daar heb ik niets aan natuurlijk. Voor een korting van 5 euro je tegoed van 41.78 euro niet kunnen gebruiken, dat is waanzin. Zeker aangezien die korting niet uit te schakelen valt. Ja mevrouw, zo werkt het in winkels toch ook?, maar in winkels kan je wel kiezen of je andere bons gebruikt of niet. Een geslepen klantendienst hebben jullie, maar mij overtuig je er niet mee. Na tien boxen ga ik afscheid nemen van Hello Fresh, en wees maar zeker dat ik het iedereen zal afraden. Ironisch, want ik heb heel veel vrienden en familie jullie kant uitgestuurd. Ik wens mijn tegoed terug te krijgen, aangezien het een rechtsgeldig betaalmiddel is en jullie heel erg jullie best doen om de addertjes onder het gras die erbij horen te verbergen.Tot slot citeer ik van jullie eigen website (en maak jullie geen illusies, ik heb niet zorgvuldig geselecteerd - dit is de enige informatie die te vinden is): << Q: Hoe gebruik ik mijn tegoed bij Hello Fresh?A: Wanneer je tegoed over hebt, kun je dat gebruiken voor een volgende bestelling. Het tegoed wordt wanneer je lid wordt van Hello Fresh automatisch toegepast. Geen zorgen, het is een flexibel lidmaatschap dat je elke week kunt pauzeren of stopzetten. >>Gelieve mijn geld terug te storten, zij het voor mijn bestelling, of mijn tegoed. Ik betaal niet twee keer 41.78 euro omdat jullie communicatie zo van oplichterij getuigt.