Geachte mevrouw/heer,
Op 9/11/2025, kocht ik een cadeaubon van 200€ (ref.6064364576180293465).
Ik stelde echter vast dat de bon niet bijgeschreven werd op mijn tegoed.
Na verschillende mails gestuurd te hebben en ook telefonisch mijn probleem te hebben uitgelegd kreeg ik steeds te horen dat men me niet kon helpen omdat de bon verzilverd was. Toen ik zei dat de bon niet op mijn account terecht gekomen was werd me gezegd dat de bon verzilverd was en dat men om privacy redenen niet kon zeggen op welk account deze stond en daarmee was de kwestie afgehandeld.
Ik begrijp dat men mij geen andere accounts kan doorgeven en dat hoeft ook niet. Ik zou gewoon graag een oplossing willen voor mijn probleem. Er is digitaal duidelijk iets misgelopen want bij de bon die ik 5 dagen daarvoor kocht had ik namelijk geen problemen. Dat ik verantwoordelijk ben voor de aankoop van een bon is terecht maar ik ben niet verantwoordelijk als er digitaal iets misloopt en de bon op een ander account terecht komt.
Daarom verzoek ik dat dit wordt uitgezocht. Als deze bon op een ander account werd verzilverd dan moet daar toch iets aan gedaan kunnen worden aangezien ik kan aantonen dat ik hem kocht maar er geen cent voor ontving.
Met vriendelijke groeten, Pascale Dockx
Bijlage: - Kopie aankoopvoucher