Terug

tegoed na 3 maanden nog niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. R.

Naar: Telenet

12/06/2023

Beste, Op 12 april krijg ik per mail de aanrekening van mijn moeder met datum 5/03. Alle communicatie en facturen verlopen via mij voor het gemak van mijn moeder. Daarin staat dat zij 6,83 euro tegoed heeft en dat de opdracht reeds doorgegeven is aan de bank. We zijn nu 3 maanden verder en het is nog steeds niet gestort. Ik heb reeds telefonisch contact gehad en via messenger. Telefonisch is er niets opgelost en via messenger wordt er niet geantwoord. Ze hebben enkel gegevens over mijn moeder gevraagd maar daarna blijft het stil. Het is maar 6,83 euro maar het gaat mij om het principe. Als zij te weinig betaalt laten ze haar ook niet gerust waarschijnlijk.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform