Terug

Tegoed komt niet op kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Edenred Belgium

19/06/2023

Beste, ik kan mijn saldo van mijn (geactiveerde) kaart niet meer betrouwbaar raadplegen, noch mijn transacties.Dit geldt zowel voor de app als voor de website. Er blijft zogezegd steeds 40.60€ op staan, ondanks dat er door mijn werkgever gestort werd, hoewel ik er wel een melding van krijg per email.Bij contacteren van de helpdesk wordt je continu rond gestuurd, zonder dat je iemand te pakken kan krijgen

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: J. R.

19/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: J. R.

22/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: J. R.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform