Terug

Tegoed ecocheques Edenred

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Edenred Belgium

29/01/2024

Beste, daar ik zag dat mijn ecocheques van Edenred weldra zouden vervallen en ik mijn kaart niet meer terugvond heb ik op 2/1 een mail gestuurd naar Edenred voor een nieuwe kaart. Men heeft mij toen bevestigd dat deze besteld werd en de vervaldatum van de cheques zou verlengd worden met 10 dagen. Na één maand wachten heb ik nog steeds niets ontvangen, waardoor ik gisteren (28/1) nogmaals een mail stuurde naar Edenred. Blijkbaar werd de aanvraag voor een nieuwe kaart geannuleerd door mijn vorige werkgever (G4S) en men vond het ook niet nodig mij hiervan op de hoogte te brengen. Ik krijg tevens de melding dat ik intussen geen nieuwe kaart meer kan aanvragen daar ik geen geldige tegoeden meer op de kaart heb. Uiteraard is de vervaltermijn ondertussen bereikt, maar dit is niet mijn fout. Moest Edenred de nieuwe kaart tijdig verstuurd hebben begin januari zou ik voor de vervaltermijn mijn tegoed hebben kunnen gebruiken. Ik vind dit gewoon diefstal en echt niet kunnen..

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: E. V.

29/01/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2223301).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn maaltijdcheques nog niet ontvangen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjMzMDEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMDUzNjQ0NzI2NDE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSw0NDk0ODg0NTAxMjY1LDM2MDAwMTAxMTkzNF0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDkxMzY0OTV9.JqpneCDjE_vMu3rJKXWFq7H1PK7T-dHynB_iq0RQmToJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjMzMDEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMDUzNjQ0NzI2NDE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSw0NDk0ODg0NTAxMjY1LDM2MDAwMTAxMTkzNF0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDkxMzY0OTV9.JqpneCDjE_vMu3rJKXWFq7H1PK7T-dHynB_iq0RQmTo----------------------------------------------Geen transactie mogelijk met mijn Edenred-Kaart wegens onvoldoende saldos:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjMzMDEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMDUzNjQ0NzI2NDE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSw0NDk0ODg0NTAxMjY1LDM2MDAwMTAxMTkzNF0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDkxMzY0OTV9.JqpneCDjE_vMu3rJKXWFq7H1PK7T-dHynB_iq0RQmToJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4494884501265?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjMzMDEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMDUzNjQ0NzI2NDE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSw0NDk0ODg0NTAxMjY1LDM2MDAwMTAxMTkzNF0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDkxMzY0OTV9.JqpneCDjE_vMu3rJKXWFq7H1PK7T-dHynB_iq0RQmTo----------------------------------------------Waarvoor kan ik Edenred-producten gebruiken?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360001011934?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjMzMDEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMDUzNjQ0NzI2NDE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSw0NDk0ODg0NTAxMjY1LDM2MDAwMTAxMTkzNF0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDkxMzY0OTV9.JqpneCDjE_vMu3rJKXWFq7H1PK7T-dHynB_iq0RQmToJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360001011934?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjMzMDEsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMDUzNjQ0NzI2NDE3LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzg0NSw0NDk0ODg0NTAxMjY1LDM2MDAwMTAxMTkzNF0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDkxMzY0OTV9.JqpneCDjE_vMu3rJKXWFq7H1PK7T-dHynB_iq0RQmTo----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-team----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jan 2024 17:08 CET Klacht - Tegoed ecocheques Edenred - (CPTBE01960663-02) Cet e-mail provient de ERBE - carduser. ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Cet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: E. V.

31/01/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2223301) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 31 jan 2024 15:37 CETBeste Ellen,Uit onze gegevens blijkt dat u ondertussen verder bent geholpen via het ticket met nr. 2221223.De vervallen cheques ondertussen opnieuw geactiveerd zijn voor een periode van 3 maanden (geldig tot en met 30/04/2024).Een nieuwe kaart met nr. 110174237815 is ondertussen in aanmaak en wordt naar uw thuisadres verzonden, waarmee u dus de gereactiveerde ecocheques zal kunnen gebruiken.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jan 2024 17:08 CET Klacht - Tegoed ecocheques Edenred - (CPTBE01960663-02) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XXXL3-2W09L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XXXL3-2W09L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform