Terug

Tegemoetkoming na vele problemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: DSM Keukens

17/04/2024

In 2021 bestel ik een keuken bij DSM, deze werd door Cedric ( aartselaar) perfect behandeld, heel fijn gevoel. we krijgen een contract waar we 2 jaar prijsbehoud hebben.in 2022 gaan we onze keuken finaliseren en krijgen een nieuwe persoon toegewezen, David. het eerste contact is oke en fijn, echter liep het al heel snel mis dat er geen acties komen omtrent het gegeven dat ze ons de 3d tekening bezorgen, een correcte offertelijst, de juiste planning etc. er werd ons beloofd dat de keuken in april 2023 zou worden geplaatst, wij hebben in februari tijd vrij gemaakt om deze in april klaar te krijgen. we krijgen geen gehoor meer, de keuken laat op zich wachten, mails worden niet meer beantwoord, telefoons worden doorgeschakeld en verbroken. uiteindelijk krijgen wij Chloe aan de lijn en die laat weten dat de keuken in AUGUSTUS zal worden geleverd. hier kunnen wij niet mee lachen, onze nieuwbouw staat te wachten en kan dus niet verder worden afgewerkt, laat staan verhuist zonder keuken. wij nemen contact op dat dit zo niet kan, ze spreken over juli ahja maar wacht tis dan bouwverlof dusja dan werken we niet mevrouw, tzal toch augustus zijn, niks aan te doen wij moeten wachten, meermaals worden er mails verzonden, klachten geuit. onze keuken arriveert in SEPTEMBER. de levering loopt vlot, is oke en wordt goed geplaatst. de dampkap is geen juiste dus deze moet vervangen worden, echter dat moet eerst bekeken worden of dat wel juist is wat jullie zeggen' David geeft aan de dienst nazorg mee dat het klopt en dat hij foutief heeft ingevoerd. de dampkap wordt vervangen in FEBRUARI. tussentijd werd ons beloofd er compensatie te bezorgen, wanneer alle facturen komen, blijf ik mailen over de compensatie, geen gehoor, wekelijks mails. plots is er beweging en krijgen wij het antw u dient eerst de facturen te betalen en het dossier moet afgerond zijn alvorens wij een compensatie doen, deze is echter altijd in vorm van een kado (?!) wij ronden het dossier dus af in Februari na herplaatsing dampkap. 7 (!!!!) mails later naar Chloe, de store manager aartselaar krijg ik midden maart de mail met een lijst van opties kadootjes waaruit wij kunnen kiezen. wij mailen die zelfde dag terug wat we kiezen.. intussen zijn we 17/4, heb ik al 5 reminders gestuurd, zonder antwoord, en zonder kado ontvangen. mijn geduld is meermaals gerekt en gestrekt geweest, het is op. NOOIT meer DSM voor ons. ik wil gewoon mijn compensatie in welke vorm dan ook, en heel dit gebeuren loslaten.

Berichten (1)

DSM Keukens

Naar: A. B.

06/05/2024

Geachte,Het spijt ons te vernemen dat onze klant zo een ervaring heeft gehad.Het geschenk wordt eersaags verzonden naar de toonzaal waarna wij dit dossier zullen afsluiten.De klant kan dit daar afhalen vanaf zaterdag as.Hopend dat daarmee kan afgesloten worden,'‹Metvriendelijkegroeten,'‹'‹'‹'‹'‹SofieWILLEMSCommercieelmanagementassistent,DSMKeukensesofie.willems@dsmkeukens.bewwww.dsmkeukens.beaVaartLinks7,9850,Nevele


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform