Op vrijdag 3 november werd glasvezelkabel geïnstalleerd (dag nummer 1 verlof moeten nemen). De eerste dagen werkte dit ok. Tot 5 dagen later (op dinsdag 7 november) ik thuiskwam en niks nog werkte. Geen tv, geen internet, geen vaste lijn. Niks. Na heel veel pogingen om de klantendienst te bereiken, eindelijk een hulpvaardige medewerker aan telefoon gehad: Miek. Probleem uitgelegd, de nodige testen vanop afstand zijn gebeurd. Helaas, het ligt aan mijn toestel waar het signaal binnenkomt. Er moet een technieker komen. Afspraak op vrijdag 10 november (dag verlof nummer 2 want uiteraard is die dienst niet beschikbaar in het weekend). Op vrijdag 10 november niemand gezien. Weer talloze pogingen om de klantendienst te bereiken. Ze gaan mij terugbellen en dan call back optie enzovoort. Uiteindelijk na 4u proberen toevallig weer Miek aan telefoon gekregen. High care team ging ingeschakeld worden voor een compensatie want dit kon uiteraard niet. Uiteraard nog niks van gehoord. Nieuwe afspraak op maandag 13/11 (dag verlof nummer 3). Contact voor stroomtoevoer bleek defect te zijn. Snel opgelost. Hoera.Tot 3 weken geleden. Ik kom thuis. Alle tv's vertoonden het scherm waarin decoder opnieuw moest ingesteld worden (taal + nummer vaste lijn). Alle zenders veranderd van plaats en grootste deel van opnames verloren. Ondanks dat er amper nog opnames te vinden waren was de harde schijf nog maar voor 3% vrij (en dat terwijl er slechts 10-tal opnames op stonden, rest allemaal verdwenen). Ook nu weer klantendienst opgebeld. Ze gingen het doorgeven en ik ging gecontacteerd worden. Weer noppes. Ondertussen nog steeds niet opgelost. Opnames worden niet geregistreerd, ondanks dat het wel duidelijk aangeduid staat in de tv-gids. Conclusie: 3 verlofdagen kwijt, opnames werken niet zoals het moet, een week geen dienstverlening gehad. En toch betalen we elke maand 130 euro. Wat niet goedkoop is, maar dan verwacht ik dat de dienstverlening in proportie is.