Terug

Technische interventie modem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. A.

Naar: Proximus

18/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15 augustus 2025 contacteerde ik de klantendienst wegens een kapotte modem. Er werd een technische interventie ingepland op 15 Augustus 2025 tussen 10 en 14 uur en gratis mobiele data toegekend aan de gsm nummers verbonden aan bovenstaand abonnement. Na 14h Nam ik opnieuw contact op met de klantendienst omdat er geen technieker was langs gekomen en de beloofde mobiele data niet beschikbaar waren. Het bleek om een foutief gegenereerd tijdsslot in het systeem te gaan. Er werd een nieuwe afspraak ingeboekt voor maandag 18 Augustus in de voormiddag en de gratis mobiele data werden geactiveerd. Bij telefonisch contact op maandag 18 Aug met de klantendienst werd de afspraak op maandag 18 Augustus in de voormiddag bevestigd. Bij toeval ontdekte mijn echtgenoot Rafael De Coninck Dat in het systeem echter een afspraak geboekt stond op 21 August. We werden hiervan niet op de hoogte gesteld. Nadat er op maandag 18 August in de voormiddag opnieuw geen technieker langs Kwam werd opnieuw contact opgenomen met de klantendienst die de afspraak op 21 August bevestigde. Het verzetten van de afspraak was volgens de klantendienst enkel mogelijk mits voorafgaandelijke annulatie van de bestaande afspraak met mogelijks opnieuw uitstel van de technische interventie tot gevolg. Op mijn aangeven werd een tweede afspraak ingeboekt op maandag 18 August in de namiddag en daarna de afspraak op 21 August geannuleerd. Intussen was ik al meerdere halve dagen data aan het s Gebruiken via mobiele hotspot. Hoewel ik beschik over een proximus gsm beschik bleek ik echter geen recht te hebben op gratis mobiele data omdat mijn gsm 0494158387 niet in het pakket zit maar betaald wordt door mijn werkgever. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat er geen mogelijkheid bestaat voor Proximus om aan een abonnee tijdelijk mobiele data toe te kennen. Ik stel vast dat Proximus niet in staat is om een technische interventie correct in te plannen en dat de communicatie en dienstverlening ondermaats is. Hierdoor heb ik mezelf 3 halve dagen nutteloos beschikbaar dienen te houden en heb ik op mijn gsm nummer 0494158387 onnodig extra data Moeten gebruiken zonder compensatie. Door dit alles Ben ik het vertrouwen in uw diensten. Ik verzoek Proximus om een tegemoedkoming voor het geleden ongemak zodat het vertrouwen in de diensten hersteld kan worden. Indien niet zie ik mij genoodzaakt om een anders provider te zoeken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 31 August een aangepast voorstel van compensatie te doen. Met vriendelijke groeten Els Ampe

Berichten (2)

Proximus

Naar: E. A.

19/08/2025

Geachte heer/mevrouw, Hierbij bevestig ik dat we de klacht van mevrouw Ampe Els in behandeling hebben genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Met vriendelijke groeten Het Proximus team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-08-18-23.45.27.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921021222594]

Proximus

Naar: E. A.

21/08/2025

Geachte, Hierbij bevestigen we dat de klant Ampe Els /de coninck Rafaël verder werd geholpen door onze diensten. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-08-18-23.45.27.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921021281021]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform