Terug

Technische fout consumptiecheques

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. S.

Naar: SODEXO

21/02/2022

Beste mevrouw, meneerVorig weekend zijn we gaan eten in de Pizza Hut.Op restaurant gaan is iets wat we amper doen, omdat we onze centjes voor andere dingen nodig hebben. We hadden opgezocht welke eetgelegenheden consumptiecheques aanvaardden: Pizza Hut.Bij aankomst vroegen we aan de ober die ons naar onze tafel begeleidde, of we hier toch zeker met consumptiecheques konden betalen. Hij verzekerde ons van wel.Toen we wilden afrekenen, kreeg de elektrische betaalterminal meerdere keren een foutmelding. We waren noodgedwongen om het op een andere manier te betalen, meer bepaald via bancontact. Ze zeiden dat ze al meerdere keren gemaild hadden naar Sodexo zonder resultaat.We voelden ons in het zak gezet zowel door de Pizza Hut als door Sodexo, omdat we onze gewone centjes nodig hebben voor meer prioritaire zaken en we zonder deze consumptiecheques zelfs nooit naar de pizza Hut zouden gegaan zijn. We zijn daar naartoe gegaan, omdat het één van de weinige zaken is die deze cheques accepteren.Ik ben naar de site van Sodexo gegaan, maar zie daar geen duidelijk platform om deze klacht in te dienen.Vriendelijke groetYanna Smet

Berichten (3)

SODEXO

Naar: Y. S.

21/02/2022

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo

Y. S.

Naar: SODEXO

10/03/2022

Beste mevrouw, meneerAls reactie op bovenstaande klacht heb ik twee dagen later onderstaande mail ontvangen."Dag Yanna,Ik heb je mail omtrent de mislukte betaling in Pizza Hut goed ontvangen.Bij nazicht in je dossier zag ik dat je beschikt over cadeaucheques (e-Cadeau Pass®) en niet over consumptiecheques (Consumption Pass).Met de e-Cadeau Pass® is het inderdaad niet mogelijk om te betalen in Pizza Hut. Op onze site kan je een uitgebreide lijst terugvinden van winkels en andere handelszaken die de e-Cadeau Pass® als transactiemiddel aanvaarden.Maar ik begrijp dat dit een vervelende situatie is en onze welgemeende excuses voor de verwarring. Bij verdere vragen, aarzel niet ons te contacteren."Ik heb teruggemaild met in bijlage een screenshot van de Sodexo-app en de mail die we kregen i.v.m. de storting van de cheques. Tot op heden hebben we nog geen reactie gekregen.In de Sodexo-app is het absoluut niet duidelijk, aangezien daar staat "Cadeau/Consumption Pass". In de mail staat duidelijk dat het gaat over consumptiecheques. Er staat nergens iets in over cadeaucheques. Als jullie dit zo communiceren, dan ligt de fout bij jullie.Graag hadden we een tegemoetkoming gekregen door een volledige terugbetaling. Het bedrag mag gerust van de "Cadeau/Consumption Pass" afgehouden worden.Alvast bedankt!Vriendelijke groetYanna Smet

SODEXO

Naar: Y. S.

10/03/2022

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform