Beste mevrouw, meneerVorig weekend zijn we gaan eten in de Pizza Hut.Op restaurant gaan is iets wat we amper doen, omdat we onze centjes voor andere dingen nodig hebben. We hadden opgezocht welke eetgelegenheden consumptiecheques aanvaardden: Pizza Hut.Bij aankomst vroegen we aan de ober die ons naar onze tafel begeleidde, of we hier toch zeker met consumptiecheques konden betalen. Hij verzekerde ons van wel.Toen we wilden afrekenen, kreeg de elektrische betaalterminal meerdere keren een foutmelding. We waren noodgedwongen om het op een andere manier te betalen, meer bepaald via bancontact. Ze zeiden dat ze al meerdere keren gemaild hadden naar Sodexo zonder resultaat.We voelden ons in het zak gezet zowel door de Pizza Hut als door Sodexo, omdat we onze gewone centjes nodig hebben voor meer prioritaire zaken en we zonder deze consumptiecheques zelfs nooit naar de pizza Hut zouden gegaan zijn. We zijn daar naartoe gegaan, omdat het één van de weinige zaken is die deze cheques accepteren.Ik ben naar de site van Sodexo gegaan, maar zie daar geen duidelijk platform om deze klacht in te dienen.Vriendelijke groetYanna Smet