Terug

technisch probleem nooit opgelsot dus geen betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. T.

Naar: Digi

25/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 18/03 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van 10,81€ . Dat moet echter een vergissing zijn: er zijn vanaf dag 1 problemen geweest met de ANP-settings waarover ik uren gehoord heb tijdens het wachten naar jullie hulplijn. Ik vind dat we meer dan billijk geweest zijn om na 3 maanden terug van leverancier te wijzigen , telkens werd ik aan het lijntje gehouden met beloftes dat er prioriteit zou van gemaakt worden. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze te annuleren omdat ik op enkele gesprekken van 30 à 40 minuten naar jullie bijna niks kon aanvangen wegens geen internetverbinding. In afwachting van uw reactie betaal ik helemaal niks, in tegendeel jullie zouden mij een schadevergoeding moeten betalen wegens al de miserie en tijdsverlies, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Eveline Claeys

Berichten (2)

Digi

Naar: K. T.

25/03/2025

DIGI 320470638 Geachte mevrouw Claeys, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht en de vraag betreffende de factuur goed ontvangen. Wij hebben uw verzoek doorgegeven aan ons facturatie team, die de situatie verder zal onderzoeken en beoordelen. Wij zullen u op de hoogte houden van de voortgang en eventuele stappen die worden ondernomen. Referentie: @@REF_ID@e9ddeebe54ebd22f19@REF_ID@@ Met vriendelijke groet, Sokayna Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles

Bemiddeling door Testaankoop 14 april 2025

Digi

Naar: K. T.

18/04/2025

DIGI 320470638 Geachte heer, mevrouw Wij kunnen bevestigen dat de factuur van mevrouw Claeys volledig werd gecrediteerd, waardoor er voor haar geen openstaand saldo meer is. Ze ontving twee facturen ten bedrage van respectievelijk €11,94 en €0,16, wat samen een totaal vormt van €12,10. Daartegenover staan twee creditnota’s van €10,81 en €1,29, samen goed voor eveneens €12,10. Hierdoor is het volledige bedrag gecompenseerd. We danken u voor de samenwerking en staan uiteraard ter beschikking voor verdere vragen of toelichtingen. Referentie: @@REF_ID@e9ddeebe54ebd22f19@REF_ID@@ Met vriendelijke groeten DIGI Care Team Fiber questions? Explore our FAQ DIGI Belgium T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform