Terug

Technisch probleem doorgeven telefoonnummer aan scarlet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Proximus

13/11/2019

Beste,Ik stapte op 09/03/2019 over met de vaste lijn naar een trio abonnement van scarlet. Wij waren reeds klant bij scarlet voor tv en internet. Tot nu toe kan ik mijn nummer 03/605.32.29 niet gebruiken via de scarlet lijn. Sinds juni contacteer ik zowel jullie als Scarlet om dit probleem op te lossen. Er is een dossier van aangelegd in jullie systeem. Mijn telefoonlijn bleef ononderbroken bij jullie verder lopen en het abonnement dus ook. Onderling wijzen jullie met de vinger naar elkaar. Ik heb u reeds meermaals telefonisch vanaf juli om de veertien dagen en vanaf september wekelijks gemeld dat het hier om een technisch probleem gaat dat ik als klant niet kan oplossen en dat deze verantwoordelijkheid bij jullie ligt. Ik wilde het abonnementsgeld zelfs niet meer betalen. Hiervoor kreeg ik in oktober een dreigbrief voor vorderingen via een extern bureau. Wel gedurfd. Ik heb dit in orde gebracht maar wacht nog steeds naar hetgeen wat jullie daarvoor in de plaats moeten stellen.Van het begin af heb ik met aandrang gevraagd mijn nummer te kunnen behouden.Scarlet stelde mij in september voor om 14 dagen een tijdelijk nummer te gebruiken dan zou het probleem sneller opgelost worden.Ook hier liep het weer mis. Ik kreeg het nummer maar mijn oude nummer is blijven werken. Na een telefonisch onderhoud met scarlet kregen we het nieuwe nummer op gang en dat maakte dat ik op 11/10/2019 een bevestiging van opzegging kreeg van uwentwege. Wij zijn inmiddels weeral een maand verder en mijn nummer 03/605.32.29 is nog steeds niet terug in werking. Ik denk dat het duidelijk is dat ik veel geduld heb, maar dat is nu echt wel ten einde. Ik vraag nogmaals om uw verantwoordelijkheid te dragen en te nemen zoals die hoort bij zaken doen en klantenzorg. Ik verwacht dat het probleem begin volgende week eindelijk opgelost is.Dank bij voorbaat.Hilde Koens e. Marc Schellekens

Berichten (2)

Proximus

Naar: M. S.

20/11/2019

Dag mevrouw, mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uur tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartRef. [THREAD_ID:192960653730]

M. S.

Naar: Proximus

06/12/2019

Beste,U kan mij bereiken op het tijdelijk nummer 03.437.1635 of mocht het probleem van de baan zijn op 03/60532.03. het gemakkelijkst op vrijdag tussen 9.00 en 11.00 u. Op andere dagen kan uiteraard ook als ik aanwezig ben.Met vriendelijke groeten,Hilde Koens e. Marc Schellekens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform