Terug

Technisch onderhoud op een wel heel toevallig moment

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: ING - Bank and kantoren

23/08/2023

Beste,Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ING bewust een technisch onderhoud inplant tijdens piekmomenten van gewone bankwerkdagen waardoor de online diensten niet beschikbaar zijn. En zodoende klanten worden verhinderd om oa in te tekenen op de Staatsbon.Wel heel toevallig dat dit nu gebeurt, zonder deftige voorafgaande communicatie.Mvg,Raf

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: R. B.

15/09/2023

Geachte heer Beeckmans,U meldt ons dat ING een technisch onderhoud heeft uitgevoerd zonder voorafgaande communicatie. U bent van mening dat ING dit bewust heeft uitgevoerd tijdens piekmomenten om cliënten te verhinderen om bvb in te tekenen op de Staatsbon. Indien u niet tevreden bent over de dienstverlening van ING bieden we u hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. De cliënttevredenheid is immers een van de hoofdbekommernissen bij ING en het is dankzij uw ervaringen dat wij onze dienstverlening kunnen evalueren en bijsturen waar nodig.Het technisch onderhoud van onze online kanalen wordt op regelmatige basis uitgevoerd om zoveel mogelijk technische problemen te voorkomen voor ons cliënteel en is meestal van korte duur. De intekening op de Staatsbon via een aantal financiële instellingen waaronder ING was mogelijk vanaf 24/8/2023 tot en met 01/09/2023. Uw bericht is van 23/08/2023. Op dat ogenblik was het nog niet mogelijk om hierop in te tekenen.Tot slot danken we u voor uw reactie. We hechten immers veel belang aan het beeld dat onze cliënten hebben van onze bank en beschouwen elke opmerking als een constructieve bijdrage aan de efficiëntie van onze dienstverlening.Met vriendelijke groeten,Customer CareClient ServicesT +32 2 547 61 01 Mailbox klachten@ing.beING BelgiumSint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately. Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform