Beste Proximus,Ik had technische storing met mijn vaste Internet lijn sinds 27/10/2023,Ik belde naar klantendienst en ze reserveerde een afspraak met technieker,de technieker ging maandag30/10/2023 tussen 12un en 17u komen ik nam een vrije dag alleen zodat mijn internet wordt hersteld,ik zat hele dag thuis te wachten en technieker kwam niet kortnadien sturde ze me weer een bericht dat de technieker zal tussen 18u en 20u komen ik wachte weer maar uiteindelijk was hij niet gekomen,ik zat hele dag te bellen naar de klantendienst en ze konden me geen hulp aanbieden,vandaag belde ik weer nadat ik meer dan tien keren belde,uiteindelijk gaven ze me weer een afspraak met de technieker,hij belde me op om te vragen of ik thuis ben en ik vertelde hem dat ik gisteren mijn afspraak had en sinds gisteren zit te wachten maar die technieker zat te schreeuwen en was echt onbeleefd en onvriendelijk,ik zei voor hem dat ik klant ben en hij antwoorde dat hem niet geïnteresseerd dat ik klant ben of niet,ik wilde klachen over deze slechte service en klachen over de technieker die onbeleefd was,hoepelijk wordt mijn klacht behandeeld.Met vriendelijke groeten,