Terug

Technieker zijn werk niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: Scarlet

27/10/2023

Gisteren zou ik de technieker bij mijn thuis langs komen ik hoor dat die in de kelder is geweest maar niet in.mijn woning voor alles actief te zetten ik zit nu zonder internet en jullie laten mij keer op keer naar proximis bellen proximus heeft hier geen verandtwoordelijk voor maar mijn diensten zijn bij jullie ik heb jullie 15 keer gebeld waar ik steeds de andwoordt voor krijg bel proximis nog maals de diensten zijn van jullie en jullie zijn verplicht om ze actief te zeten ik wil hier een duidelijke antwoord van.jullie wandt ik krijg nu weer een smsje dat hij zal komen tussn 15u en 17 u

Berichten (1)

Scarlet

Naar: V. S.

07/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01905314-40 met als Scarlet referentie 19335050 in behandeling genomen.Ik verwijs naar uw andere melding: CPTBE01906904-78.De abonnement aanvraag is zoals toen aangegeven stopgezet.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform