Beste,We hebben de klacht CPTBE01881686-80 met als Scarlet referentie 18740259 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven wil ik u meedelen dat de diensten werden geactiveerd op 26/09/2023 maar dat u geen decoder v5compact had gekregen. Wij hebben deze via de post gestuurd. Op datum van 02/10/2023 heb ik gemerkt dat het gea¯nstalleerd is en dat uw diensten werken.Voor de ondervonden hinder hebben wij besloten om een commerciele geste te geven van 50,00Eur dit is gelijk aan een maand gratis Scarlet TRIOMOB abonnement. Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Anais V.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselAnais VandeveldeHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 59www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles