Beste, vandaag (09-09-2022) hele dag verlof genomen omdat een technieker van Scarlet mijn internet zou komen aansluiten. Om 13u30 heeft een technieker mijn voicemail ingesproken om te melden dat hij er over 10 minuten zou zijn en dat ik moest zorgen dat er iemand thuis was. Om 14u30 nog steeds geen technieker gezien dus gebeld naar de helpdesk. Vriendelijk ‘geholpen’ door een persoon die mij vertelde dat er waarschijnlijk iets tussen was gekomen want dat mijn afspraak nog altijd in het systeem stond. Ze zei mij dat als ik over een uur nog niemand gezien had ik nog eens moest terug bellen. Dus om 15u30 nog eens gebeld, slechte lijn en iets minder vriendelijk ‘geholpen’. Ik vroeg of zij de technieker niet konden opbellen om te horen waarom hij nog steeds niet was langs gekomen maar dit was niet mogelijk gezien zij geen telefoon nummers hebben. Ze kunnen alleen in het systeem zien en ook deze persoon zei dat ik geduld moest hebben. Op dit moment was het mij al duidelijk dat ze gewoon proberen afwimpelen maar wat moet je. Om 17u20 nog maar eens gebeld en je kunt het antwoord al raden…De technieker zou zogezegd tot 18u30 kunnen komen wat ze elke keer als excuus gebruikten. Gezien ik om 18u30 nog steeds niemand had gezien nog maar eens gebeld, nogal geprikkeld moet ik toegeven na een hele dag wachten voor niks. En wetende dat je niks kunt doen. Deze persoon vertelde mij dat er een te kort aan techniekers was en dat de afspraak nog altijd stond en niet geannuleerd was. Hij zei dat er vandaag al 6 afspraken geannuleerd waren dus dat ik nog geluk had. Ik kon ervan op aan dat als de afspraak nog open stond dat de technieker dan zeker nog ging langs komen, zo verzekerde hij mij. Er waren al klanten geweest waarbij de technieker pas om 20u arriveerde zo zei hij mij nog. Ik heb tot 21u gewacht, eigenlijk al wetende dat dit zinloos was. Om 14u30 voelde ik dit al aankomen en na wat reviews te hebben gelezen ben ik duidelijk niet de enige. Zelfs personen die schrijven dat ze 3 en ook 3 keer thuis zijn gebleven voor niks. Ik heb niet genoeg verlof meer om dit grapje nog vaak te moeten herhalen. Een hele dag aanwezig zijn voor niks dan nog. Dit kan gewoon niet. Dit is geen service! Gewoon al het feit dat ze de technieker niet zelf kunnen bellen is al een belachelijk feit. Een volgende afspraak plannen kan pas over een week of meer, wat wilt zeggen dat ik zolang zonder internet zit. Hoe moet ik werken, mijn mails nakijken en antwoorden? Ik overweeg serieus om over te stappen naar een andere provider want ik kan niet zolang zonder internet.