Terug

Technieker komt niet opdagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Proximus

07/12/2020

Beste medewerker van proximus ,donderdag 3/12/2020 tussen 12.30u en 17.00 u zou er een technieker internet en tv komen aansluiten bij mij thuis.Ik nam speciaal een dag vakantie op mijn werk zodat ik zeker aanwezig kon zijn .Ik heb heel de namiddag zitten wachten zonder dat er iemand kwam opdagen.Ik werd ook niet verwittigd.Ik heb nog diezelfde dag rond 16.30u naar een medewerker gebeld om het probleem te melden.Die ging de afsprakendienst contacteren en zette me' on hold'.Tien minuten later werd de verbinding plots verbroken.Ik bel daarop een volgende medewerker.Zelfde verhaal maar die kwam na een hele tijd toch terug aan de lijn.Er zou 's anderdaags,op 4/12/2020 om 10u, een technieker komen.Een bevestigings-sms zou nog volgen.Die kwam natuurlijk niet en rond 19.20u bel ik naar de vogende medewerker.Ik leg haar in een 5-tal minuutjes uit waar het om gaat .Ik vraag haar daarna om mij rond 20u terug te bellen omdat ik even weg moest.Haar dienst zat er dan op maar ze beloofd me dat ze aan een collega gaat vragen om mij terug te bellen(call back).Dit gebeurt natuurlijk niet.'s Anderdaags on 8u bel ik naar alweer een andere medewerkster en na alweer de hele uitleg en 20 minuten later moest ik het gesprek beindigen wegens werkredenen.De medewerkster stuurt dan maar een e-mail om een nieuwe afspraak vast te leggen.Ik bel even later naar de volgende medewerkster en doe nog een keer de hele uitleg.Medewerkster, mevr Ali ,zegt dat ze nog tot 16.30u moet werken maar dat ze iemand gaat contacteren om alles te bespoedigen en in orde te krijgen.Ze zou mij zeker terugbellen voor het einde van haar shift.Zoals ik had verwacht had is dit weeral niet gebeurd ! Ondertussen blijkt ook dat ik ineens en uit het niets een afspraak heb op 31/12/2020.Ik heb die zeker niet gemaakt , integendeel ik had een afspraak op 3/12/2020 !Ik wacht ondertussen al 5 dagen op 2 medewerkers die mij 5 dagen geleden moesten terugbellen. De eerste waarmee de verbinding buiten mijn wil werd onderbroken maar die vond dat blijkbaar ok.De tweede die mij 's avonds rond 20u zou terugbellen.En ik wacht ook al 4 dagen op mevrouw Ali , dit is haar voornaam voor alle duidelijkheid , die me beloofd had om me 4 dagen geleden voor het einde van haar shift iets te laten weten.Conclusie :Jullie maken een afspraak met een klant en komen niet opdagen.Ik toon enorm veel geduld en probeer dit met jullie uit te klaren.Er worden twee afspraken voor een aansluiting met mij gemaakt en die worden twee keer niet nagekomen !Ik werd meerdere malen beloofd dat ik zou teruggebeld worden.Ik wacht nog steeds...En het toppunt van al is dat ik een dag vakantie verpild heb aan nodeloos wachten op een technieker en daarna nog heel veel tijd gestoken heb in het contacteren van jullie.Als ik dan denk dat ik geen schuld tref, dat ik helemaal geen uitleg krijg waarom een afspraak niet werd nagekomen , laat staan dat er enige vorm van excuus volgt. Dan kan ik alleen maar concluderen dat het gezegde 'de klant is koning' voor jullie niet geld en dat er minachtend op ons wordt neergekeken.Ik weet bijgevolg ook dat dit alweer tijdverspilling is en verwacht dus niet dat ik nog ooit nog iets van jullie zal horen.Luc Vandevelde

Berichten (3)

Proximus

Naar: L. V.

24/12/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192972611182]

Proximus

Naar: L. V.

07/01/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192972997293]

Proximus

Naar: L. V.

11/01/2021

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192973136345]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform