Terug

Technieker komt niet langs na maand wachten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Scarlet

28/01/2019

Begin januari verhuisd en dit reeds op 1 januari doorgegeven aan Scarlet. Na 25 dagen wachten eindelijk een afspraak met de technieker voor vrijdag 25 januari ergens tussen 12:30 en 18:00. Ik pak hiervoor een halve dag verlof. Ik krijg om half 4 een telefoon van de technieker dat hij er om half 5 is (voicemail met de woorden 'zorgt dat je er zijt' - alsof het een gunst is ! ). Deze technieker is nooit komen opdagen...Ik bel meteen met de klantendienst en deze kunnen mij nog niet eens een nieuwe afspraak geven? Ze excuseerde zich met de woorden 'dat zal een jochie zijn dat niet is willen komen werken'. Ze stelt voor om 10 euro af te doen van de volgende factuur , waar ik zelf niet op reageer omdat dit zo absurd is waarom überhaupt betalen als er geen service is of geen zicht op nieuwe afspraak.Vorig jaar hebben ik en mijn vriendin iets gelijkaardig meegemaakt , technieker niet komen opdagen en 2 maanden zonder internet gezeten. Dit kan toch gewoonweg niet? Service van de allerlaagste plank...

Berichten (1)

Scarlet

Naar: S. D.

21/11/2019

Beste,Ik merk dat dit dossier nog open staat terwijl u klacht reeds werd behandeld door de klantendienst.Hiermee sluit ik dit dossier af.Met vriendelijke groeten,Bjorn T.High Care Operations support AgentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet - Mobile:www.scarlet.be/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform