Terug

technieker die niet kwam opdagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

K. F.

Naar: Proximus

09/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de eigenaar van 011283154, dit abonnement moest verhuisd worden zonder vaste lijn maar met gsm abonnement naar Truierweg 31, Hoepertingen. Op 06/07/2024 zou de technieker langskomen tussen 13 -15 uur, maar deze kwam niet . Zijn baas die mij opbelde dat de man niet kon komen, heeft éénzijdig de afspraak geannuleerd zonder een nieuwe afspraak voor te stellen. Ik stel echter vast dat deze diensten tot op heden nog niet geactiveerd zijn. Deze vertraging heeft geleid tot - verhuis Proximus installatie op 06/07 naar Hoepertingen. Terug naar huis installeren in Hasselt, problemen bij de installatie, een week geen internet te Hoepertingen. Vandaag heb ik eindelijk en nieuwe afspraak kunnen maken voor 12/07 . Maar ik verzoek tevens een schadevergoeding van 100 euro, overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform