Terug

Technieker die herhaaldelijks niet komt opdagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Scarlet

08/07/2022

Beste, Ik ben klant bij Scarlet en heb een abonnement voor WiFi waarvoor ik maandelijks €32 betaal. In mei heb ik een afspraak genomen voor een verhuis. Op de dag van de afspraak kreeg ik een sms dat de technieken onderweg was. Ik heb uren gewacht maar er is niemand komen opdagen. Toen ik de klantendienst belde zeiden ze me dat het door drukte soms tot 20u30 of iets later kan duren. Ik ben dus blijven wachten thuis tot 21u. Niemand is gekomen en kreeg ook geen bericht/boodschap over waarom de afspraak niet is doorgegaan. De volgende dag bel ik opnieuw met de klantendienst voor een nieuwe afspraak en legde ik de situatie uit. Ze gaven me een nieuwe afspraak een week later. Op de dag van de tweede afspraak weer hetzelfde verhaal, technieker niet komen opdagen. Dit keer heeft de technieker zelf afgebeld. Dus opnieuw maak ik een derde afspraak, ik heb verschillende keren moeten bellen met de klantendienst om zeker te zijn dat het adres juist geregistreerd stond in hun systeem etc. De dag van de afspraak (vandaag) krijg ik weer bericht dat de technieker onderweg is om 13u30. Ook vandaag is er weer niemand langsgekomen en heb ik voor de derde keer een volledige dag moeten wachten thuis. Er zit nu al meer dan een maand en half tussen de eerste en de laatste afspraak en ik heb nog steeds geen WiFi. Ik belde dus vandaag naar de klantendienst en ik vroeg of ze op hun computer kunnen zien of de technieker nog zou komen. De persoon aan de lijn zei dat hij dat niet kon zien en stelde me meteen een nieuwe afspraak voor, ik zei dat het al de derde keer was waarop ik als antwoord kreeg ‘mevrouw stop met zei*ken’. Ik geloofde mijn oren niet. De persoon aan de lijn was ongelofelijk onvriendelijk en zette me in wacht. Hierna zei hij me dat in hun systeem geen afspraak geregistreerd stond (ookal heb ik meerdere bevestigingsmails en sms gekregen) en dat hij dus opnieuw een nieuwe afspraak moet inplannen. Dat gaat dus de vierde keer zijn dat ik een volledige dag thuis ga moeten wachten op een technieker. Ik vroeg om een e-mail waar ik een klacht kon indienen maar die hebben ze niet zei hij.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: C. V.

11/07/2022

Beste,We hebben de klacht CPTBE01559846-86 met als Scarlet referentie 50128980 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u meedelen dat er op 12/07/2022 een technieker zal langskomen in de namiddag.De klantendienst heeft reeds de factuur van 19/05/2022 geannuleerd. Daarnaast werd een ook een creditnota twv 20 euro toegekend, dit werd in mindering gebracht op de factuur van 19/06/2022.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform