Terug

Technicus komt twee afspraken achter elkaar niet opdagen, Vaillant liegt erover en geeft de klant de

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: VAILLANT

11/04/2024

Ik heb een klacht ingediend tegen Vaillant vanwege de volgende gebeurtenissen. Ik had een afspraak gemaakt voor een onderhoud van onze ketel en de technicus kwam helemaal niet opdagen. Ik boekte een nieuwe afspraak en hetzelfde gebeurde, de technicus kwam helemaal niet opdagen, ook al moest ik in totaal 8 uur op hem wachten thuis op een werkdag.Toen ik me met dit probleem tot Vaillant wendde, hebben ze eerst mijn adres verknoeid, en in plaats van zich te verontschuldigen begonnen ze tegen me te liegen dat de technicus wel degelijk was komen opdagen en op mijn deur had geklopt, maar dat ik niet had opgenomen. Ik ben verbijsterd dat ze gewoon blijven liegen in mijn gezicht, het is volstrekt onaanvaardbaar. Zowel de technicus als Vaillant hadden mijn telefoonnummer, dus ze hadden me gemakkelijk kunnen bellen of sms'en als dit waar was, maar dat hebben ze allebei niet gedaan. De technicus had niet op mijn deur kunnen kloppen tenzij hij aanbelde en ik hem binnenliet via een grote poort. Dus het feit dat ze hierover blijven liegen is gewoon volslagen belachelijk.Ik heb 8 uur gewacht tot hun technicus kwam, mijn telefoon in de gaten gehouden om geen oproepen te missen en ik zou hem nooit gemist hebben als hij er echt was geweest. Dat ze het lef hebben om hierover te liegen en mij de schuld te geven van het missen van de technicus is gewoon absoluut schokkend. Wat voor bedrijf doet dit? Ik heb ze gevraagd om de derde afspraak die ze voor me hadden geboekt te annuleren, zonder me zelfs maar te vragen welke datum voor mij goed zou zijn. Ik wil niet nog eens 4 uur wachten op een technicus die helemaal niet komt opdagen, om vervolgens te worden voorgelogen als ik om hulp vraag.

Berichten (1)

VAILLANT

Naar: N. B.

12/04/2024

O.Ref/CM-V11144689Beste mevrouw,Wij wensen U te herinneren aan onze mail van 12/04:De afspraak van 12/04 werd op uw vraag alvastgeannuleerd.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform