Technicus komt niet opdagen voor twee afspraken op rij, nul communicatie
Aard van probleem:
AndereKlacht
N. B.
Naar: VAILLANT
Ik heb een afspraak gemaakt voor 29 maart 2024 voor het onderhoud van een ketel. Op 28 maart kreeg ik een sms van Vaillant dat de monteur tussen 7u30 en 12u zou komen, maar hij kwam niet opdagen. Ik heb ook geen sms of telefoontje van hem ontvangen. Dan heb ik een andere afspraak gemaakt voor 5 april, maar opnieuw kwam de technicus niet opdagen. Ik heb een e-mail gestuurd naar service@vaillant.be over het probleem en ik heb geen antwoord ontvangen, zelfs geen verontschuldiging.Dat dit één keer gebeurt is begrijpelijk, maar dit is de tweede keer. Ik werk doordeweeks en moet alles opnieuw regelen om bij deze afspraak aanwezig te kunnen zijn.Ik wil een klacht indienen en ik wil zo snel mogelijk een nieuwe afspraak. Het is onaanvaardbaar dat ik al twee dagen op de technicus wacht en dat ik niet eens een verontschuldiging krijg en dat niemand van Vaillant contact met mij opneemt om een nieuwe afspraak te maken!
Berichten (10)
VAILLANT
Naar: N. B.
O.Ref/CM-V11144689Beste mevrouw,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Wij betreuren de slechte ervaring die u heeft gehad met onze service afdeling ten zeerste en zijn u dankbaar dat u ons hiervan op de hoogte heeft gebracht.Het is namelijk zo dat de kennisneming van uw opmerkingen ons in staat stelt alle aspecten van onze prestaties in vraag te stellen en verbeteringen aan te brengen daar waar nodig bij de betreffende diensten en dit met het oog op een zo goed mogelijke dienstverlening naar ons cliënteel toe.Na analyse van het dossier stellen wij vast dat de technieker op 05/04 wel is langs gekomen op de middag, deze heeft U telefonisch proberen te bereiken alsook aan de deur aangebeld, maar zonder succes. Vermoedelijk betreft dit een misverstand.Een nieuwe afspraak werd alvast ingepland op 12/04/2024.Wij wensen U te informeren dat onzeklanten steeds hun afspraak zelfkunnenaanmaken via ons online platform My Vaillant.Wij nodigen U uit of ofwel via dit platform een afspraak te maken of via onze dienst naverkoop op het nummer 02/334 93 52.s:www.vaillant.be/mijn-loginOfs:self-service.vaillant.be/createloginUw klantnummer: BE1576800Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mevrouw, met de meeste hoogachting.Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!
N. B.
Naar: VAILLANT
Ten eerste heb je mijn klantnummer niet eens goed, mijn klatnummer is BE920727.Ten tweede is het NIET waar dat de technicus me probeerde te bereiken. Ik heb de hele tijd op mijn telefoon gekeken en er zijn geen gemiste oproepen of sms'jes van welk nummer dan ook. Niet één tijdens die 8 uur die ik heb gewacht op uw technicus.Ik heb ook geen e-mails van jullie ontvangen, dit is de eerste keer dat ik een reactie krijg van jullie klantenservice.Controleer het nog een keer, want ik denk dat jullie een fout hebben gemaakt en mij met een andere klant hebben verward. Zoals ik al zei, mijn klantnummer is BE920727. Het adres is Lange Kievitstraat 24/05, 2018 Antwerpen.
VAILLANT
Naar: N. B.
O.Ref/CM-V11144689Beste mevrouw,Kan U alsnog uw adresgegevens doorsturen?Wij hebben accountBE920727 op naam van Yannick Van CampWij hebben account BE1576800 op naam van Lange Kievitstraat 24 te 2018 Antwerpen. Dit adres is niet dezelfde als BE920727.Onze voorgaande mail betreft de info op account BE1576800.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!
N. B.
Naar: VAILLANT
Geachte,De correcte account is BE920727 op naam van Yannick Van Camp.Ik heb geen idee van wie de rekening BE1576800 is, Lange Kievitstraat 24 is een groot gebouw en er zijn veel verschillende appartementen. Beantwoord alstublieft mijn 6 e-mails en maak een nieuwe afspraak voor het onderhoud.Met vriendelijke groeten,
VAILLANT
Naar: N. B.
O.Ref/CM-V11144689Beste mevrouw,Accountnummer BE920727 = Veerstraat 213 Bus 5 te 2240 Viersel.Zoals u zelf vraagt moet de afspraak hieraan gelinkt worden.Een nieuwe afspraak werd alvast ingepland op 12/04/2024 op het adres Veerstraat 213 Bus 5 te 2240 Viersel.Wij stellen vast dat U ons een email heeft gestuurd op 05/04:Zoals reeds medegedeeld is het klantnummer niet correct en niet gelinkt aan dit adres, wel BE1576800.Gelieve U niet te baseren op het klantnummer, wij vragen U nogmaals het juiste interventieadres aan.Indien het toch Lange Kievitstraat 24 is, dan is de technieker wel langs gekomen.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!
N. B.
Naar: VAILLANT
Geachte,Ik heb de afspraak telefonisch gemaakt, het klantnummer en het juiste adres doorgegeven:Klant-Nr : BE920727Yannick Van CampLange Kievitstraat , 24 Bus 52018 AntwerpenControleer uw opnames aub, ik heb twee keer met uw personeel gesproken om een afspraak te maken. We controleerden het klantnummer, de naam en het adres en alles klopte. (Degene die u hierboven ziet) Ik kreeg een bevestiging op mijn telefoonnummer +32 491 34 48 21 op de dag ervoor, bij beide gelegenheden. De eerste keer kwam de technicus niet opdagen, ik schreef hierover een e-mail naar service@vaillent.be en een vriendelijke medewerker belde me onmiddellijk op om zich te verontschuldigen omdat de technicus vertraging had opgelopen en we maakten een nieuwe afspraak voor de volgende vrijdag, 5 april. Ook voor deze afspraak kwam de monteur NIET opdagen. Er was geen telefoontje of sms, alleen ikzelf die jullie probeerde te bereiken om een nieuwe afspraak te maken, zonder succes. Zie de screenshot van mijn telefoon, waarop u duidelijk kunt zien dat uw technicus mij helemaal NIET heeft gebeld. Ik heb sindsdien ook 6 e-mails gestuurd, maar niemand van Vaillant heeft ook maar een vinger uitgestoken om mij te bereiken. Ik herhaal, ik heb geen idee wie er in de Veerstraat 213 Bus 5 te 2240 Viersel woont, dat is niet mijn adres, ik heb geen afspraak gemaakt voor dit adres.
VAILLANT
Naar: N. B.
O.Ref/CM-V11144689Beste mevrouw,Wij herinneren U aan onze voorgaande mails.De technieker heeft dus wel op het juiste adres langs gekomen, het account stond enkel op uw naam. Zoals reeds mede gedeeld, gelieve U zich niet te baseren op de accountnummers!Wij hebben zoals u wenst de account op Yannick Van Camp aangepast (met adres Lange Kievitstraat) en hier de afspraak van 12/04/2024 ingepland.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!
N. B.
Naar: VAILLANT
Geachte,Nee, de technicus is NIET op het adres geweest dat ik je heb gegeven. Ik heb GEEN telefoontje of sms ontvangen dat hij er was bij geen van de twee gelegenheden waarvoor ik een afspraak had gemaakt. Als hij echt op mijn deur klopte zoals u zei, op welke deur klopte hij dan? Er zijn veel appartementen in het gebouw en er is een grote poort die geopend moet worden zodat hij naar binnen kan. Uw klant de schuld geven van uw fouten is volstrekt ongehoord. Ik moest vertrouwen op het klantnummer omdat uw collega's anders geen afspraak voor mij konden maken.Gelieve de afspraak voor 12/04 te annuleren, ik heb al een ander bedrijf geboekt.
N. B.
Naar: VAILLANT
Gelieve de afspraak voor 12/04 te annuleren, ik heb al een ander bedrijf geboekt.
VAILLANT
Naar: N. B.
O.Ref/CM-V11144689Beste mevrouw,De afspraak van 12/04 werd op uw vraag alvast geannuleerd.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten