Terug

Te weinig compensatie na wijziging door problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

U. M.

Naar: BOOKING.COM

30/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]: Het gaat om accommodatie in [naam van hotel, vakantiehuisje of ander verblijf] in [bestemming]. Mijn verblijf is van [aankomstdatum] tot en met [vertrekdatum]. Op [datum] liet u mij weten dat u aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: [BESCHRIJVING WIJZIGING]. Hier ben ik niet mee akkoord. Ik wens dan ook mijn boeking zonder kosten te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Ook heb ik recht op schadevergoeding. Ik vraag u daarom om binnen de [X] dagen het bedrag van [X] euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform