Terug

Te weinig compensatie na wijziging door problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

U. M.

Naar: BOOKING.COM

30/07/2024

Beste Hieronder zien jullie mijn probleem met booking. Ik heb gedaan wat ze gevraagd hebben, namelijk onmiddellijk de vraag gesteld wat te doen met het prijsverschil(iets meer dan 200€) en heb nooit een antwoord gekregen. 18 jul 2024 Beantwoord de Klantenservice Booking Assistant Oké, wat wil je toevoegen? ik heb ondertussen een andere boeking geplaatst. Wat met verschil in prijs? Ik heb bij de nieuwe accomodatie 560 euro betaald ! Booking Assistant Ik heb dit net naar de Klantenservice gestuurd, een medewerker neemt binnen 24 uur contact met je op. Zodra dat gebeurt, laat ik het weten. Zorg wel dat je notificaties aanstaan. 22 jul 2024 Booking Assistant We gaan je bericht doorsturen naar iemand die je verder kan helpen. Zorg dat je alle benodigde gegevens hebt toegevoegd voordat je je verzoek verstuurt. Bedankt! Beste Ik had op 18/07 een bericht gestuurd ivm het prijsverschi lmaar na 4 dagen nog geen antwoord gehad Zoals jullie kunnen zien heb ik wel degelijk mijn vraag gesteld en vandaag krijg ik onderstaande terug: Beste Ulrich, Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en hopen dat dit bericht je in goede gezondheid ontvangt. Volgens het bericht dat je heeft ontvangen op 13 Jul 2024, 21:58 kunnen we alleen 60 EUR terugbetalen. Als je niet akkoord was moest je meteen contact met ons opnemen.

Berichten (1)

BOOKING.COM

Naar: U. M.

18/03/2025

------------------------------------ Timea. A. (CS Global) 18 mrt 2025 08:33 CET Your reference: @@REF_ID@6c5c77426fd6d938cc@REF_ID@@ Dear Madam/Sir, firstly, please accept our sincere apologies for the unintended delay in coming back to you. In response to the above-referenced claim, we confirm that a complementary refund of 196.60 EUR has been processed yesterday. Together with the 60 EUR refund as issued on 30 July 2024 the costs occured due to the relocation situation have been settled on behalf of the liable accommodation partner. The customer can access the amounts under the wallet section of their Booking.com account. For further information on the contractual relation we advise consulting the Customer terms of service. We hope and trust to have informed you sufficiently. With kind regards, Timea A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [KLR033-DWNGV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform