Beste, ik bestelde een dampkap op 05-03-2023.Op dat moment was de dampkap volgens de website direct leverbaar.Daarna kreeg ik melding dat dit toestel door allerlei omstandigheden de eerste maanden niet leverbaar zou zijn.De communicatie met Lommelen verloopt zeer stroef : gemiddeld 4à5 dagen voordat er gereageerd wordt,telefonisch niet bereikbaar, chatbox is een lachertje.Via verschillende mails steeds een nieuwe leveringsdatum.Uiteindelijk zou de dampkap geleverd worden op 26-06, haleluja!!!!!!Mail op 27-06 dat de chauffeur aan de deur geweest was maar niemand thuis en telefonisch niet bereikbaar, misschien een probleem met het internet?Manifest onjuist : ik was gans de dag thuis, heb geen gemiste oproep en ben gans de dag aan het werk geweest on line.In deze mail vol leugens melding dat opnieuw een poging tot levering zou gebeuren op 06/07.Op 06/07 niemand te zien.Opnieuw een mail aan Lommelen....Vandaag dan een mail als het dringend is !?! kunnen we een alternatief voorstellen voor het bestelde artikel.....Met andere woorden : ze zouden zogezegd met het artikel aan mijn deur gestaan hebben op 26-06 maar nu komen ze met een alternatief voorstel af dat binnend e 2à 3 weken allicht zou kunnen geleverd worden ...Triestig....Indien jullie kunnen helpen om druk op de ketel te zetten , of mij te adviseren wat er me te doen staat graag.Vriendelijke Groeten