Beste,We zijn klanten TotalEnergies en we zijn recent verhuisd , op 25/10/2023 ,dus we hebben op het nieuwe adres terug voor dezelfde leverancier gekozen.Op het oude adres ( Krijgsbaan 40, 9140 Temse) hebben we de sleuteloverdracht op 31/10/2023 en daar was maand oktober volledig betaald.Op het nieuwe adres ( Camille Vennenslaan 6 , 9140 Temse) wonen we dus sinds 25/10/23. We hebben dus aangemeld dat we verhuisd zijn en we kregen ineens een factuur voor heel de maand oktober (weer, dus) maar we hebben in oktober maar 6 dagen hier gewoond dus ik vind het niet kunnen om een ganse maand te betalen aangezien dat we al een volledige maand oktober al betaald hebben op het oude adres.Kort nadien krijgen we de voorschot factuur voor maand november al - dat is al in orde en betaald, binnenkort gaan we maand december ook al betalen.Ik heb al een paar keer de klantendienst aangesproken voor te zeggen dat er een probleem is en ik moet die factuur niet betalen, er moet geannuleerd worden en dus een andere bedrag factureren voor die 6 dagen. Ze zeggen dat de collega's nog bezig zijn met mijn dossier en ze zullen het bekijken voor me maar ondertussen krijg ik langs alle kanten betalingsherinnerigen (via maio, via post enz).Ze vragen dus dat we voor de maand oktober even veel betalen als voor maand november en december enz ( de maandelijkse voorschot) en we zijn er niet mee akoord.Het is gewoon veel te veel .Met andere worden, in maand november hebben we 3 verschillende facturen van TotalEnergies:- 1 november : 247.23 euro voorschot oktober 2023- 4 november: 247.23 euro voorschot november 2023-18 november: 247.23 euro voorschot december 2023 En aangezien dat maand oktober al eens betaald geweest is op het oude adres, ik vind het allemaal te veel .Alvast bedankt voor uw hulp!