Terug

Te veel dagen Vaste kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. M.

Naar: Mega

15/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie ME1052891 Ik heb de eindafrekening gekregen op 6-6-2025 en 12-06-2025voor een bedrag van 140,05€ EUR en 231,36 EUR Ik betwist echter deze factuuren omdat in beide facturen een vaste vergoeding word gevraagd voor 335 dagen en dit gaat om een maand afrekening (30 of 31 dagen). Ook zijn wij nog geen 335 dagen bij jullie aangesloten. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de 5 dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet, Corthouts Tinne

Berichten (1)

Mega

Naar: K. M.

16/06/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Mahieu, We contacteren u naar aanleiding van het ontvangen van de klacht met volgend referentienummer: . We willen hieromtrent graag verwijzen naar de voorwaarden gelinkt aan het tarief waarop je intekende, hier wordt de volgende melding gemaakt: 'De vaste vergoeding wordt betaald per begonnen contractjaar, ongeacht de duur van de energielevering door Mega (het contract is voor onbepaalde tijd)'. Deze melding kan ook afgelezen worden op de desbetreffende tariefkaarten, deze voegen we alvast als bijlagen toe aan dit bericht. Opgelet: Over enkele dagen zal je een opvolging ontvangen van TestAankoop in verband met deze klacht. Om dit af te sluiten kan je aangeven dat deze klacht opgelost is. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [KY721P-Y047V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform