Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Mahieu,
We contacteren u naar aanleiding van het ontvangen van de klacht met volgend referentienummer: .
We willen hieromtrent graag verwijzen naar de voorwaarden gelinkt aan het tarief waarop je intekende, hier wordt de volgende melding gemaakt: 'De vaste vergoeding wordt betaald per begonnen contractjaar, ongeacht de duur van de energielevering door Mega (het contract is voor onbepaalde tijd)'.
Deze melding kan ook afgelezen worden op de desbetreffende tariefkaarten, deze voegen we alvast als bijlagen toe aan dit bericht.
Opgelet: Over enkele dagen zal je een opvolging ontvangen van TestAankoop in verband met deze klacht. Om dit af te sluiten kan je aangeven dat deze klacht opgelost is.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[KY721P-Y047V]