Beste,Middels deze wil ik aangeven dat ik torenhoge facturen aan Luminius heb betaald. Ik heb gebruik gemaakt van de leveringsdiensten van Luminius vanaf 1 augustus 2022 tot en met 31 januari 2024.In het begin moest ik weinig betalen, maar kreeg een tussenrekening van ongeveer 3500 euro.Ik woon alleen en was toen nog werkzaam, dus bleef ik alleen in de avonduren. Ik heb enkel een koelkast die dag en nacht aanstaat. Verder heb ik geen televisie en van de laptop en magnetron haal ik de stekker uit na gebruik,dus geen sluipverbruik! Ik had Lumunius gebeld over de factuur en had van hun vernomen dat ik een vast tarief had van 0,75 per kwh. Ik heb nooit een contract getekend voor een vast tarief! Ook zou ik een bedrag van 2000 euro terug hebben gekregen. Dat heb ik nooit ontvangen! Ik heb hun gebeld en heb als antwoord gekregen dat ik een over gebruik had en dat het gehele bedrag daarmee is verrekend. Ik vind dit allemaal onduidelijk dat ik terug had ontvangen en dat vind terecht, maar dan weer is verrekend omdat ik achter was met betalen.Ik ben benadeeld door Luminius : Door aan mij een vast en hoge tarief te verrekenen, waarvoor ik niet heb ondertekend!Door mij hoge facturen te laten betalen dus!Door mij teveel betaald geld niet aan mij over te maken , maar dit weer te verrekenen met over gebruik!Als ik een over gebruik had, waarom zou ik dan 2000 terug krijgen!Ik ben alleenstaand en ben bewust over het gebruik , omdat ik eerder als energie adviseur in Nederland heb gewerkt.Ik verzoek u mij graag hiermee te helpen !Ik dank u alvast!Met de vriendelijke groet,S.RamautarPSIk ben telefonisch te bereiken op de volgende nummers:0473873807 of +31611252813.Mijn email is : radjeshboss@gmail.com