Terug

Te veel betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Luminus

28/03/2024

Beste,Middels deze wil ik aangeven dat ik torenhoge facturen aan Luminius heb betaald. Ik heb gebruik gemaakt van de leveringsdiensten van Luminius vanaf 1 augustus 2022 tot en met 31 januari 2024.In het begin moest ik weinig betalen, maar kreeg een tussenrekening van ongeveer 3500 euro.Ik woon alleen en was toen nog werkzaam, dus bleef ik alleen in de avonduren. Ik heb enkel een koelkast die dag en nacht aanstaat. Verder heb ik geen televisie en van de laptop en magnetron haal ik de stekker uit na gebruik,dus geen sluipverbruik! Ik had Lumunius gebeld over de factuur en had van hun vernomen dat ik een vast tarief had van 0,75 per kwh. Ik heb nooit een contract getekend voor een vast tarief! Ook zou ik een bedrag van 2000 euro terug hebben gekregen. Dat heb ik nooit ontvangen! Ik heb hun gebeld en heb als antwoord gekregen dat ik een over gebruik had en dat het gehele bedrag daarmee is verrekend. Ik vind dit allemaal onduidelijk dat ik terug had ontvangen en dat vind terecht, maar dan weer is verrekend omdat ik achter was met betalen.Ik ben benadeeld door Luminius : Door aan mij een vast en hoge tarief te verrekenen, waarvoor ik niet heb ondertekend!Door mij hoge facturen te laten betalen dus!Door mij teveel betaald geld niet aan mij over te maken , maar dit weer te verrekenen met over gebruik!Als ik een over gebruik had, waarom zou ik dan 2000 terug krijgen!Ik ben alleenstaand en ben bewust over het gebruik , omdat ik eerder als energie adviseur in Nederland heb gewerkt.Ik verzoek u mij graag hiermee te helpen !Ik dank u alvast!Met de vriendelijke groet,S.RamautarPSIk ben telefonisch te bereiken op de volgende nummers:0473873807 of +31611252813.Mijn email is : radjeshboss@gmail.com

Berichten (1)

Luminus

Naar: S. R.

03/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform