Beste,Betreft een klacht over de verkoop van tickets van Plopsaland op 1 januari en het niet onmiddellijk zichtbaar zijn van het gratis ticket voor leraren.Op 1 januari zijn wij en het gezin van mijn zoon (in totaal 6 personen, waaronder één leerkracht) naar Plopsaland geweest. In mijn opdracht zijn de kaarten besteld en betaald door mijn schoondochter, waarna ik haar zou terugbetalen.Nadien zag zij op de site dat de dagprijs op nieuwjaarsdag gehalveerd was.Op de homepage moest je naar beneden scrollen om deze korting op te merken. Op deze pagina was wel meteen een pop up “voor tickets klik hier” te zien maar op de ticketpagina werd geen melding gemaakt van de 50% korting.Zij heeft wel het volledige bedrag betaald nl 41,5 euro per persoon.De korting werd dus niet onmiddellijk verrekend als je 1 januari aangaf en stond enigszins verstopt op de homepage.Zij heeft onmiddellijk telefonisch contact opgenomen met Plopsaland maar daar konden of wilden ze niets meer veranderen. Mijn schoondochter heeft ook een mail gestuurd naar Plopsaland om het probleem uit te leggen maar heeft nog geen antwoord gekregen.Het gratis ticket voor leraren vond ze niet op de site, maar het bestaat wel.Bij aankomst in Plopsaland ging ze naar de kassa voor haar gratis ticket. Zij heeft deze niet gekregen. Zij had deze online moeten aanvragen. Aan de kassa vertelden ze haar dat ze deze kon vinden achter een balonnetje op de site. Vermits de andere 5 tickets al aangekocht waren moest ze nu voor zichzelf een ticket aankopen, ditmaal met 35% korting.Zij heeft in totaal € 259,48 betaald waarvan € 25 parking.Dat betekent dat wij € 130,23 te veel hebben betaald, (5 x € 41,5/2 + € 26,98) wat toch een behoorlijk bedrag is.We vinden dat dit verloop getuigt van gebrek aan respect voor de klant.Het niet meteen verrekenen van de korting bij de aanduiding van de datum is een kaakslag voor de welmenende klant, wat mij ruim 130 Euro heeft gekost.Ten slotte lijkt de site van Plopsaland misleidend: men lokt wel met grote kortingen, maar men moet ofwel heel alert zijn, ofwel het geluk hebben om meteen op de juiste knop te drukken. Met de meeste hoogachting,Mia Peeters