BesteIk kocht in de winkel van Turnhout 2 plantenstaanders van 2 verschillende maten. 1 maat koste rond de 10(,25 of ,95) euro en 1 was 7,25 euro. In plaats van dat ik dus ongeveer 17/18 euro moest betalen moest ik nu een 29,2 euro betalen. Dit omdat bij 1 van de 2 plantenstaanders 2 scankaartjes hingen (1 correcte voor het artikel en 1 voor een set van 3 met verschillende maten, wat ik dus niet heb gekocht er waren zelfs geen 3 verschillende maten meer, de set van 3 was 21,95 euro) Toen ik in de auto stapte, keek ik naar het ticket en zag de fout. Ik ging gelijk terug naar boven (mijn auto stond geparkeerd op hun eigen ondergrondse parking en deze was ik dus nog niet uitgereden, enkel de roltrap naar beneden genomen). Wanneer ik boven aan de kassa toe kwam moest ik even wachten, daarna vroeg de blonde kassierster wat ik kwam doen. Ik zei dat ik hier net geweest was en dat er een foutief bedrag werd aangerekend. De blonde kassierster vroeg mij wanneer, ik zei ongeveer 2/3 minuten geleden. Vervolgens vroeg dezelfde kassierster of ik al naar buiten was geweest, ik antwoord hierop neen, enkel in de ondergrondse parking. Het antwoord hier op was dan kunnen we niets meer voor u doen. U bent buiten de deur geweest.De kassierster met rode haren, die had foutief had afgerekend stond er bij en keek ernaar. Kwam niet even tussen om te zeggen dat ik effectief wel maar 2 staanders gekocht had, ze zijn geen van beide naar mij toe gekomen om even de exacte situatie aan te horen... Neen ze riep enkel van achter haar kassa om mij de deur te wijzen. Kortom, het gaan dan wel maar om een kleine 12 euro maar ik vind dit niet kunnen. Het gaat hier om een fout van de kassierster en ik ben hiervan de dupe. Werd onvriendelijk en niet correct behandeld. Het zou dus fijn zijn om alsnog mijn teveel betaalde geld terug te krijgen. Alvast bedankt!