Beste,Ik zag op 4 maart een verkeerde domiciliëring met referete 24SLI106512 van onze rekening gaan.Dit was met het bedrag van 817.80 euro ipv 652.85 euro.Mijn man (Jeroen Vermassen) heeft hierbij contact opgenomen met de klantendienst en ik dan op hun aanraden een mail gestuurd naar support@vdfin.be.Elke VERMUNICHT van Hypercare zei in haar mail op 11 maart dat dit bedrag ging verrekend worden met komende facturen.Ondanks deze belofte kreeg mijn man op 25 maart een aanmaning via mail.Hij belde naar het nummer in de mail en deze persoon zei dat er nog niets gebeurd was en dat ik opnieuw het bewijs van domiciliëring moest doorsturen.Dit deed ik op 26 maart naar Collections Lease [collections.lease@vdfin.be] met vraag voor bevestiging.Aangezien ik vandaag nog geen antwoord gekregen had, belde ik deze keer naar 02/255.48.80 met vermelding van uw referentie 920498.Eerst kreeg ik na wachten dienst facturatie aan de lijn ik deed mijn verhaal en werd plots doorgeschakeld naar dienst customer care.Ik deed opnieuw mijn verhaal. Deze persoon ging zich bevragen bij dienst facturatie (waar ik juist van kwam) en legde na 16 minuten gewoon af.Ik vind dit echt geen goede bediening van klanten!We zijn hierdoor al veel tijd en onze gemoesdrust kwijt.