Geachte mevrouw/heer,
Op 6 november 2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 162,31.
Dat moet echter een vergissing zijn: ik had een abonnement bij Telenet waarin ik zonder limiet kon surfen met mijn telefoon. Nu rekenen jullie echter voor drie dagen gebruik van mobiele data op de telefoon € 101,7773 , plus € 60 voor de modem die ik weer binnen zou gaan brengen in de winkel. Dit nadat ik beslist heb om via Testaankoop bij Mobile Vikings te gaan. Eerlijk gezegd lijken me dit spelletjes tussen bedrijven en Test-Aankoop, onderling, met de klant zijn portefeuille als inzet. Niet fraai van jullie.
Ik betwist uw factuur dan ook en vraag u om ze eerlijk aan te passen.
In afwachting van uw reactie betaal ik niet, aangezien me het niet duidelijk is wat ik zou moeten betalen. Ik wacht uw verdere communicatie af, en uw faire prijzen waarvoor ik aanvankelijk getekend had.
Met vriendelijke groet,