Beste klantTen eerste staat er niet vermeld op de website dat we een plaatselijke loodgieter zijn maar wel dat we actif zijn in dit gebied.Daarna staan er ook geen prijzen in onze website want we kunnen nooit op voorhand weten wat uw probleem is exact ter plaatse en wat de technieker zal moeten doen + welke machine hij zal moeten gebruiken.Ook, hebben de techniekers, na het bekijken van uw probleem en voor het werkelijke uitvoeren van de werken, uw de prijs meegedeeld. U wist dan heel goed hoeveel u zal moeten betalen als we de interventie uitvoerden. Dit staat ook genoteerd op uw interventiebon dat u ondertekend hebt.Dan, belde u ons voor een spoeddienst. Onze technieker is de dag zelf langsgekomen om te ontstoppen omdat u aan de lijn hebt gezegd dat dit dringend is. Uw wc was helemaal verstopt (uw hele leidingen zelfs) waardoor uw toilet overliep compleet. Een spoedinterventie is dan ook uiteraard duurder.De verstopping was zodanig zo stevig dat uw toilet helemaal moest gedemonteerd worden (en uiteraard ook gemonteerd terug na de ontstopping) om de ontstopping te kunnen verhelpen.Hiervoor wordt dus geen herziening van het factuur aanvaard.MvgSNSLe 29 mai 2024 à 15:28, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit: