Terug

te veel aangerekend voor de geleverde dienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: Sani secours

29/05/2024

Beste, Op 27 mei vonden we op de website https://ontstoppingsdiens-eddy.be/ontstopping-houwaart/ uw aangeboden diensten. Wij hadden een plaatselijke loodgieter verwacht gezien dit op de website zo vermeld staat. Op deze website staan prijzen vermeld en er staat ook in vermeld goedkope ontstoppingsdienst. Deze werken werden uitgevoerd door Sanisecours in samenwerking met Plomberie Smet. Ik vermoed dat er bij de afrekening een fout gebeurde. Ik heb de persoon die de werken uitvoerde er herhaaldelijk op gewezen dat de rekening van 2681,30 euro voor nog geen 2 uur werk niet kon kloppen. Maar deze bleef volhouden dat we dit bedrag moesten betalen.Ik hoop dat deze fout kan rechtgezet worden.

Berichten (1)

Sani secours

Naar: D. S.

30/05/2024

Beste klantTen eerste staat er niet vermeld op de website dat we een plaatselijke loodgieter zijn maar wel dat we actif zijn in dit gebied.Daarna staan er ook geen prijzen in onze website want we kunnen nooit op voorhand weten wat uw probleem is exact ter plaatse en wat de technieker zal moeten doen + welke machine hij zal moeten gebruiken.Ook, hebben de techniekers, na het bekijken van uw probleem en voor het werkelijke uitvoeren van de werken, uw de prijs meegedeeld. U wist dan heel goed hoeveel u zal moeten betalen als we de interventie uitvoerden. Dit staat ook genoteerd op uw interventiebon dat u ondertekend hebt.Dan, belde u ons voor een spoeddienst. Onze technieker is de dag zelf langsgekomen om te ontstoppen omdat u aan de lijn hebt gezegd dat dit dringend is. Uw wc was helemaal verstopt (uw hele leidingen zelfs) waardoor uw toilet overliep compleet. Een spoedinterventie is dan ook uiteraard duurder.De verstopping was zodanig zo stevig dat uw toilet helemaal moest gedemonteerd worden (en uiteraard ook gemonteerd terug na de ontstopping) om de ontstopping te kunnen verhelpen.Hiervoor wordt dus geen herziening van het factuur aanvaard.MvgSNSLe 29 mai 2024 à 15:28, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform