Terug

Te traag internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Scarlet

14/04/2019

De snelheid van mijn internet is te traag. Scarlet beloofd een downloadsnelheid van 50 Mbps en ik haal niet eens 20 Mbps. Zowel via de kabel als via de wifi blijft het minder dan 20 Mbps. Professioneel ben ik bezig met maken van video's en deze moet ik aan mijn klanten kunnen bezorgen, liefst zo snel mogelijk. Dankzij het gebrek aan snel internet verlies ik tijd, geld en dus op termijn ook klanten.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: M. S.

22/11/2019

Geachte,De snelheid van een internetverbinding is altijd afhankelijk van meerdere factoren zoals afstand tot de centrale, binnen bekabeling, .Dit staat ook zo omschreven op onze website.Info fiches* Aanbod geldig van 01/11 tot 30/11 voor alle nieuwe klanten. Promo ter waarde van 50 Eur op de éénmalige kosten: enkel de installatie kost van 99 Eur is verschuldigd, de activatie ter waarde van 50 Eur wordt gratis aangeboden. Dit aanbod is niet cumuleerbaar met andere promoties. Overeenkomst van 6 maanden, daarna stilzwijgend verlengd voor onbepaalde duur. Om te genieten van scarlet Trio moet je toegang hebben tot het VDSL netwerk. De beschikbaarheid van hd-inhoud hangt af van jouw installatie en van het hd-bereik in jouw regio.1. De interneiensten van Scarlet zijn uitsluitend bestemd voor privé gebruik. De downloadsnelheid wordt vanaf 15/09/2016 beperkt tot 3 Mbps zodra je een surfvolume van 500 GB per maand overschrijdt. Deze snelheid is voldoende om te surfen op het internet, voor standaard e-mail gebruik en video streaming. Wanneer je 500 GB bereikt hebt, heb je de mogelijkheid om via de Comfort-optie extra surfvolume te bestellen voor Eur 5 per maand. Hiermee kan je tot 500 GB extra verbruiken zonder snelheidsbeperking.2. Uitgezonderd speciale nummers zoals (0900, 070, premium diensten,...). Scarlet behoudt zich het recht voor de dienst te schorsen in geval van vermoeden van oneigenlijk of professioneel gebruik van de dienst Scarlet Internet en Telefonie (zoals het gebruik van het toestel als babyfoon of het gebruik voor callcenteractiviteiten).3. Daluren: op weekdagen van 16u. tot 8u. en tijdens het weekend.4. De opgegeven snelheden hangen af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale, van de thuisinstallatie en van de binnenbekabeling.Met vriendelijke groeten.Bjorn T.High Care Operations support AgentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet - Mobile:www.scarlet.be/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform